Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor mye koster du? Ja, tar 500kr i måneden for at folk skal få være vennene mine jeg Det er standard, alt annet må ta's på avtale Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vil noen komme hit og kjøpe mat til meg? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor mye koster du? Ja, tar 500kr i måneden for at folk skal få være vennene mine jeg Det er standard, alt annet må ta's på avtale Damn, du er en kjip kamerat, da går jeg heller til Søstra di ^^ . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vil noen komme hit og kjøpe mat til meg? Hvis du lager den og jeg får halvparten Damn, du er en kjip kamerat, da går jeg heller til Søstra di ^^ .Prøv og se hvor lenge du lever Endret 18. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, er da på whinerz iblant. Men lite liv der nå som alle er på IRC. Og det orker jeg ikke for tida ok. jeg kom nettopp hjem ^^ nå skal det tegnes mer. fikse på en liten ting på den i skjulegreia før jeg legger på farger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt dårlig scann men :\ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis du lager den og jeg får halvparten Har bare steikovn og er lei av pizza. må kjøpes med ferdiglaget. JEG HAR JO POSEKAKE FFS! Middag! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vil noen komme hit og kjøpe mat til meg? Hvis du lager den og jeg får halvparten Damn, du er en kjip kamerat, da går jeg heller til Søstra di ^^ .Prøv og se hvor lenge du lever Jasså, du er en slik kar altså ^^. Hva kalte hun seg igjen? Endret 18. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi skal bestille pizza fra peppes, tror jeg. Om bare mamma kan VÅKNE XD Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi skal bestille pizza fra peppes, tror jeg. Om bare mamma kan VÅKNE XD Vi også Det blir ikke før klokka 18 da men. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 blir hjemmelaga pizza her i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror vi bestiller straks. Med litt flaks kan jeg overtale mamma til å drikke rosa champagne i dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal ha biff. Æsj, ødelagt dag idag. FIkk karakterkortet... 3 i snitt elelr noe fucka drit. SÅ LYS FREMTID... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Noen som vet om Deep Purples Space Truckin bruker vanvittige stereo-effekter? Var ekkelt å høre på den versjonen jeg hadde med headset. Karaktera ja... Er litt misfornøyd. Har ikke fått alle, men ser ut til å ligge rundt 4.5-4.7. Endret 18. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil ha elektriker så jeg kan få fixa koketoppen og laget mat Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jasså, du er en slik kar altså ^^. Hva kalte hun seg igjen? Må beskytte familien fra sånne skumlinger hva hun kalte seg her? Nei det kan du lure på gitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil ha noen som sørger for at jeg står opp når vekkerklokkene ringer sånn at jeg får fiksa døgnrytmen min igjen Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg vil ha noen som sørger for at jeg står opp når vekkerklokkene ringer sånn at jeg får fiksa døgnrytmen min igjen Lav selvkontroll eller? Anbefaler radiovekkeklokke. Litt mindre plagsomt enn vanlig ringing. Endret 18. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 edge, noe sånt ja Hadde ei radiovekkerklokke før, tror den fløy gjennom vinduet i tredje etasje. Nå har jeg mobilen som spiller dødsmetall i øret mitt (burde vel sette på noe irriterende i stedet for noe som bråker), samt ei gammeldags klokke som ringer intenst Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har den verste biltema klokka som vekkerklokke.. Hater den lyden, men den motiverer meg til å stå opp å slå den av Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil ha noen som sørger for at jeg står opp når vekkerklokkene ringer sånn at jeg får fiksa døgnrytmen min igjen Sett vekkerklokken i andre enden av rommet, så du MÅ stå opp for å skru den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg