Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kanin33, vet du at det er en på forumet som heter kaninkoker? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 KlikkeliklikkFor et sjukt, sjukt menneske. Fritzl Vs. Maniac Chinese. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kanin33, vet du at det er en på forumet som heter kaninkoker? Ja... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) *gjesp* Få alle de skitne detaljene om amputasjonen nå. Endret 6. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Her skjedde det mye... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ny CPU vifte... <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ny CPU vifte... <3 Hvilken? Jeg kjøpte ny i går.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Folk må stå opp så tidlig at alle har lagt seg alleredet... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ny CPU vifte... <3 Hvilken? Jeg kjøpte ny i går.. Zalman... Ett eller annet. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte denne ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) *gjesp* Få alle de skitne detaljene om amputasjonen nå. Mja, mja. Jeg satte skivet sykteagurk i hylla, og da jeg skulle skjære av plasten på et nytt brett kjørte jeg den nye, fine tapetkniven min inn i sia av fingeren min. Så tørka jeg av litt blod og plastra sammen. Også holdt plasteret på å falle av, og mens jeg bytta mista jeg den lille biten av fingeren min. Svir og banker som bare faen O.o edit: Sårteip er undervurdert Folk må stå opp så tidlig at alle har lagt seg alleredet... Kanskje. Jeg skal opp halv seks i morra, så jeg køyer straks, i hvert fall. Endret 6. januar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) *gjesp* Få alle de skitne detaljene om amputasjonen nå. Mja, mja. Jeg satte skivet sykteagurk i hylla, og da jeg skulle skjære av plasten på et nytt brett kjørte jeg den nye, fine tapetkniven min inn i sia av fingeren min. Så tørka jeg av litt blod og plastra sammen. Også holdt plasteret på å falle av, og mens jeg bytta mista jeg den lille biten av fingeren min. Svir og banker som bare faen O.o Stakkar Ida *klappepåhodet* Nå, vær en mann og drikk opp tyrkeren din! Endret 6. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte denne ^^ Godt valg. Hvilke vifter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjøpte denne ^^ Godt valg. Hvilke vifter? 2x Scythe S-flex SFF21G (1900rpm 75Cfm) i push-pull Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Pacman: Hvordan er de i støynivå. Kjører et par noctua-vifter på 1300rpm selv. Push-pull selvsagt. Er fornøyd både med temp og støynivå Basskuk: Auch... Høres ikke godt ut. Du har min sympati for all it's worth. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da var jeg på nett igjen Har kjøpt biletter til premieren av Død Snø (må si jeg gleder meg) og har tilrettelagt meg i dukkestua Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Pacman: Hvordan er de i støynivå. Kjører et par noctua-vifter på 1300rpm selv. Push-pull selvsagt. Er fornøyd både med temp og støynivå Basskuk: Auch... Høres ikke godt ut. Du har min sympati for all it's worth. De er helt ok, men de bråker litt på full hastighet. Derfor har jeg viftestyring. Har ikke testet noe særlig med temps enda, men det kommer så fort som mulig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fra Macworld Expo keynote: Alle låter på iTunes blir DRM-fri snart. Gode nyheter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Pacman: Hvordan er de i støynivå. Kjører et par noctua-vifter på 1300rpm selv. Push-pull selvsagt. Er fornøyd både med temp og støynivå Basskuk: Auch... Høres ikke godt ut. Du har min sympati for all it's worth. Godt fornøyd med 120mm til Noctua jeg også. Bruker riktig nok bare én, men har ikke problemer med temp. Kjører den på en CPU-kjøler fra Noctua. redigert: dere må poste mer. Endret 6. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg