Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*gjesp*

Få alle de skitne detaljene om amputasjonen nå.

Mja, mja. Jeg satte skivet sykteagurk i hylla, og da jeg skulle skjære av plasten på et nytt brett kjørte jeg den nye, fine tapetkniven min inn i sia av fingeren min.

Så tørka jeg av litt blod og plastra sammen. Også holdt plasteret på å falle av, og mens jeg bytta mista jeg den lille biten av fingeren min. Svir og banker som bare faen O.o

edit: Sårteip er undervurdert :love:

Folk må stå opp så tidlig at alle har lagt seg alleredet...

Kanskje. Jeg skal opp halv seks i morra, så jeg køyer straks, i hvert fall.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
*gjesp*

Få alle de skitne detaljene om amputasjonen nå.

Mja, mja. Jeg satte skivet sykteagurk i hylla, og da jeg skulle skjære av plasten på et nytt brett kjørte jeg den nye, fine tapetkniven min inn i sia av fingeren min.

Så tørka jeg av litt blod og plastra sammen. Også holdt plasteret på å falle av, og mens jeg bytta mista jeg den lille biten av fingeren min. Svir og banker som bare faen O.o

Stakkar Ida *klappepåhodet*

Nå, vær en mann og drikk opp tyrkeren din!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pacman: Hvordan er de i støynivå. Kjører et par noctua-vifter på 1300rpm selv. Push-pull selvsagt. Er fornøyd både med temp og støynivå

Basskuk: Auch... Høres ikke godt ut. Du har min sympati for all it's worth.

De er helt ok, men de bråker litt på full hastighet. Derfor har jeg viftestyring.

Har ikke testet noe særlig med temps enda, men det kommer så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Pacman: Hvordan er de i støynivå. Kjører et par noctua-vifter på 1300rpm selv. Push-pull selvsagt. Er fornøyd både med temp og støynivå

Basskuk: Auch... Høres ikke godt ut. Du har min sympati for all it's worth.

Godt fornøyd med 120mm til Noctua jeg også. Bruker riktig nok bare én, men har ikke problemer med temp. Kjører den på en CPU-kjøler fra Noctua.

redigert: dere må poste mer.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...