kanonkent Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det synes ikke jeg. Men nå er jeg glad i zombiefilmer også da. Har riktignok ikke sett originalen men. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det synes ikke jeg. Men nå er jeg glad i zombiefilmer også da. Har riktignok ikke sett originalen men. Elsker zombiefilmer jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er greit at en eller annen idiot tar Romeros meget gode film og voldtar den i vinkel. Dawn of the Dead (1978) er en film med sjel, sjarm og hjerte, Dawnz00rz of teh d34dz (2004) er en overfladisk møkkafilm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det synes ikke jeg. Men nå er jeg glad i zombiefilmer også da. Har riktignok ikke sett originalen men. Elsker zombiefilmer jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er greit at en eller annen idiot tar Romeros meget gode film og voldtar den i vinkel. Dawn of the Dead (1978) er en film med sjel, sjarm og hjerte, Dawnz00rz of teh d34dz (2004) er en overfladisk møkkafilm. Du... orginalen blir ikke ødelagt fordi en remake kommer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du bør se Lucio Fulci's zombiefilmer også. Zombie Holocaust f.eks. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Elsker zombiefilmer jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er greit at en eller annen idiot tar Romeros meget gode film og voldtar den i vinkel. Dawn of the Dead (1978) er en film med sjel, sjarm og hjerte, Dawnz00rz of teh d34dz (2004) er en overfladisk møkkafilm. Nyinnspillingen er knall, den. Jeg tror det en innstillingen din det er noe i veien med. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det synes ikke jeg. Men nå er jeg glad i zombiefilmer også da. Har riktignok ikke sett originalen men. Elsker zombiefilmer jeg, men det betyr ikke at jeg synes det er greit at en eller annen idiot tar Romeros meget gode film og voldtar den i vinkel. Dawn of the Dead (1978) er en film med sjel, sjarm og hjerte, Dawnz00rz of teh d34dz (2004) er en overfladisk møkkafilm. Du... orginalen blir ikke ødelagt fordi en remake kommer På sett og vis så. Du får en hel generasjon fjortiser som kun vet om remaken, og tilber denne som en gullkalv, mens den gode filmen forsvinner stille ut historiens bakdør. Jeg er generelt meget negativ mot remakes og coverlåter, bortsett fra i dem fem tilfellene i verdenshistorien der det faktisk har vært mulig å tilføre originalen noe bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du gir da vel blanke helvete i hvor mange fjortiser du ikke kjenner som liker remaken og orginalen? Det er jo DU som skal se den. Herregud.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du gir da vel blanke helvete i hvor mange fjortiser du ikke kjenner som liker remaken og orginalen? Det er jo DU som skal se den. Herregud.. Jamen jeg er negativ og bitter i dag for faen! Jeg mener at et originalverk skal få den oppmerksomheten det fortjener, mens en dårlig kopi skal bli sett på som en dårlig kopi. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 På sett og vis så.Du får en hel generasjon fjortiser som kun vet om remaken, og tilber denne som en gullkalv, mens den gode filmen forsvinner stille ut historiens bakdør. Jeg er generelt meget negativ mot remakes og coverlåter, bortsett fra i dem fem tilfellene i verdenshistorien der det faktisk har vært mulig å tilføre originalen noe bedre. And that will be: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 På sett og vis så.Du får en hel generasjon fjortiser som kun vet om remaken, og tilber denne som en gullkalv, mens den gode filmen forsvinner stille ut historiens bakdør. Jeg er generelt meget negativ mot remakes og coverlåter, bortsett fra i dem fem tilfellene i verdenshistorien der det faktisk har vært mulig å tilføre originalen noe bedre. And that will be: Uttrykket "de fem tilfellene osv..." var for å illustrere og fargelegge min generelle mening om temaet, jeg har desverre ingen liste. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 *Fargelegge en tegning* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Edit: Fail Endret 6. januar 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 *klappe på Iceman* Du skar i hvert fall ikke av deg halve fingeren i dag :---( Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Klikkeliklikk For et sjukt, sjukt menneske. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Edit: Epic Phail Endret 6. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Uttrykket "de fem tilfellene osv..." var for å illustrere og fargelegge min generelle mening om temaet, jeg har desverre ingen liste. Eg forventa nesten ei liste når du kom med eit eksakt antall. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 *klappe på Iceman* Du skar i hvert fall ikke av deg halve fingeren i dag :---( Jeg vil ha den avkappede halvdelen som trofe for.... Et eller annet! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil ha den avkappede halvdelen som trofe for.... Et eller annet! Da får du leite etter den selv Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil ha den avkappede halvdelen som trofe for.... Et eller annet! Da får du leite etter den selv Jamen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lol wut? Sett at den er sann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg