Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjære snø. FUCK OFF Vennlig hilsen Danielzu. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hater Spin the black circle. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjære snø. FUCK OFF Vennlig hilsen Danielzu. Snøen Snøen faller Snøen faller ned på vår jord Snøen er myk og kald Snøen er hvit og god Snøen glitrer ned på vår jord Vi hopper i snøhauger I bakker og snø Martine 5b, Neskollen skole, Akershus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ladies and gentlemen! The one and onlly. Johhny Cash! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For et fantastisk dikt. Var det meningen at det skulle være et fantastisk dikt? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Ladies and gentlemen! The one and onlly. Johhny Cash! 10hi Endret 6. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) For et fantastisk dikt.Var det meningen at det skulle være et fantastisk dikt? Martine 5b, sa at hun gledet seg sånn til vinteren for da skulle hun stå på slalåmski. Endret 6. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ok. Den siste linja var litt strange, men det var jo bra til en femteklassing. Skal ikke forvente allverdens heller Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Faen! Dere kommer aldri til å tro meg, men følgende skjedde meg for ca 20 minutter siden, tiden etter har jeg brukt til å rydde opp! Her lå jeg å sov, ante fred og ingen fare - jeg drømte en skitten drøm, men det har ikke noe med saken å gjøre. Jeg skvatt plutselig til, for så å finne meg selv neddynget i snø. faenskapen kom seg inn vinduet. Jeg har slikt skråvindu på taket, på ett eller annet vis så har en dunge snø, kommet seg inn vinduet mitt og ned i hodet på meg. Nå har jeg fått snøen ut av senga og ut av vindusposten. Klarte nesten ikke å få igjen vinduet heller. Dette kommer til å bli en jævlig vinter. Jeg har egentlig spurt folk, siden jeg aldri har hatt slikt vindu på taket før, om det går an å ha det oppe selv om det snør og regner. Det er ikke noe problem har løgnerene sagt. Jeg skal fortelle dere at det er et jævla stor problem når jeg plutselig får senga full av snø. Jeg kommer til å dø i vinter hvis jeg ikke kan ha vinduet åpent. Noen som har noen gode idéer? Hvilken film? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 23 fortsatt... Eg er to bak. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilken film? Vet ikke, fant det randomly :- ( Morsom historie btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 sikkert motorsagmasakeren 1,2,3 eller prequel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Noen som har noen gode idéer? Ha døra til rommet oppe , eventuelt en liten vifte på gulvet for litt luftgjennomstrømning. Forresten: Aquaria er helt sykt bra spill, anbefales til alle! Endret 6. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Faen! Dere kommer aldri til å tro meg, men følgende skjedde meg for ca 20 minutter siden, tiden etter har jeg brukt til å rydde opp! Her lå jeg å sov, ante fred og ingen fare - jeg drømte en skitten drøm, men det har ikke noe med saken å gjøre. Jeg skvatt plutselig til, for så å finne meg selv neddynget i snø. faenskapen kom seg inn vinduet. Jeg har slikt skråvindu på taket, på ett eller annet vis så har en dunge snø, kommet seg inn vinduet mitt og ned i hodet på meg. Nå har jeg fått snøen ut av senga og ut av vindusposten. Klarte nesten ikke å få igjen vinduet heller. Dette kommer til å bli en jævlig vinter. Jeg har egentlig spurt folk, siden jeg aldri har hatt slikt vindu på taket før, om det går an å ha det oppe selv om det snør og regner. Det er ikke noe problem har løgnerene sagt. Jeg skal fortelle dere at det er et jævla stor problem når jeg plutselig får senga full av snø. Jeg kommer til å dø i vinter hvis jeg ikke kan ha vinduet åpent. Noen som har noen gode idéer? Drypp Drapp Drypp Drapp Jeg er et postbud Drypp Drapp Jeg er en brannmann Drypp Drapp Jeg er en atomforsker Drypp Drapp Som du sikkert Drypp Drapp Ser, har ikke Drypp Drapp Diktet noen mening Drypp Drapp Det skal bare Drypp Drapp Gå lytteren på Drypp Drapp Nervene Drypp Drapp Diktet er irriterende Drypp Drapp Diktet er dumt Drypp Drapp Diktet er dårlig Drypp Drapp Drypp Drapp Drypp Drapp Drypp Drapp Drypp Drapp Drypp Drapp Magnus Bjørn Longva, 11 år,Kvam Skole, Molde. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette kommer til å bli en jævlig vinter. Jeg har egentlig spurt folk, siden jeg aldri har hatt slikt vindu på taket før, om det går an å ha det oppe selv om det snør og regner. Det er ikke noe problem har løgnerene sagt. Jeg skal fortelle dere at det er et jævla stor problem når jeg plutselig får senga full av snø. Jeg kommer til å dø i vinter hvis jeg ikke kan ha vinduet åpent. Noen som har noen gode idéer? Er vinduet hengslet på midten, så kan det være en viss risiko for snøras inn vinduet ja. Ellers er min erfaring med takvinduer at de bør være åpen kun på dagen og under konstant overvåkning, med mindre det er snakk om en skyfri sommernatt. Ellers er det beste jeg kan komme opp med, å ommøblere rommet så konsekvensene av et snøras ikke blir så kritisk. Det var verre for meg, jeg hadde en gang datamaskinen og hele greia under takvinduet. Heldigvis lærte jeg fort å passe på vinduet, etter at PCen ble våt når det regnet ute en gang. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 23 fortsatt... Eg er to bak. 24 nå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nikka, er det ikkje logisk at slik vil kome inn? Det er jo berre til å sjå det ann. Har sjølve skråtak, og forstår jo at regn og snø kjem inn om eg ikkje har det igjen når det kjem nedbør. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette kommer til å bli en jævlig vinter. Jeg har egentlig spurt folk, siden jeg aldri har hatt slikt vindu på taket før, om det går an å ha det oppe selv om det snør og regner. Det er ikke noe problem har løgnerene sagt. Jeg skal fortelle dere at det er et jævla stor problem når jeg plutselig får senga full av snø. Jeg kommer til å dø i vinter hvis jeg ikke kan ha vinduet åpent. Noen som har noen gode idéer? Det er da rimelig opplagt at det er fullstendig mulig ha et vindu åpent selv om det kommer nedbør, det du egentlig burde spurt om, og som forsåvidt også er rimelig innlysende, er hvorvidt du kommer til å få all nedbøren i hodet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilken film? Det er Dawn of the Dead, nyinspilling fra 2004 http://www.imdb.com/title/tt0363547/ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilken film? Det er Dawn of the Dead, nyinspilling fra 2004 http://www.imdb.com/title/tt0363547/ ....Og den suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg