toth Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei! Gidder ikke å lage ny tråd for dette enkle spørsmålet. Selger det Jack Daniels Whiskey på Vinmonopolet? Don't do it! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12770753 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gonna make a sandwich, oh yeeeaah. Gonna make a saaaaandwich, uuuhuuuuuueeeaeyeaaaah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Vil ikke kalle det en religion, selv om de liker å tro det, og er oppført som det Hvorfor ikke? Hva vil du kalle det da? Et livssyn? Hobby? Men det er nok en religon ja, evt religonish Endret 6. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Wicca er en naturrelgion. De står nærme jorden og naturen. Lenke til kommentar
floww Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jo det er den får deg i godt humør. Bør ikke du som har Chuck Bass som avatar være hevet over slikt lekmannskvip? ingen er hevet over gentleman jack Vanlig 40% går brått med 300-500,- for 70-100cl Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da har jeg laget banner for hjemmeside jeg skal ha for skoleoppgaver, noe å utsette meg for? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da har jeg laget banner for hjemmeside jeg skal ha for skoleoppgaver, noe å utsette meg for? fjern munnen og ha helt sorte øyne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den ble kjedelig uten munn...og jeg ville ha de øynene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 site istede for side midt i Norsken! Fy fy fy Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ta vekk apostrofen! "Steffen Haneboes hjemmeside blalbl lblal..." Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Synes det så meget rart ut uten appostrof, og site er mer moderne enn side Visste om det der fra før av lissom Etter skolen er det å gå til kinocity og kjøpe to biletter til Død Snø på Fredag ^^, Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Ikke la deg lure til å si ja en hel dag. Det endte med at jeg måtte betale kino for 3 mennesker + meg selv. Og drikke og noe til "barna". Kosta meg 600 i en dyster økonomisk krise .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg drikker agurk-juice(ikke godt btw) og teller minuttene før jeg skal måkke snø. Dagens hødepunkt er..........................betale semesteravgift. Woho! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Ikke la deg lure til å si ja en hel dag. Det endte med at jeg måtte betale kino for 3 mennesker + meg selv. Og drikke og noe til "barna". Kosta meg 600 i en dyster økonomisk krise .. Du kunne jo bare sagt nei til å kjøpe billeter, drikke og noe til barna da Jeg drikker agurk-juice(ikke godt btw) og teller minuttene før jeg skal måkke snø. Dagens hødepunkt er..........................betale semesteravgift. Woho! Agurk juice, det smaker vel kun vann Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Ikke la deg lure til å si ja en hel dag. Det endte med at jeg måtte betale kino for 3 mennesker + meg selv. Og drikke og noe til "barna". Kosta meg 600 i en dyster økonomisk krise .. Haha. Du gjorde et skikkelig sjakktrekk med det der. Skal være forsiktig med det der. Takk for advarselen! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Ikke la deg lure til å si ja en hel dag. Det endte med at jeg måtte betale kino for 3 mennesker + meg selv. Og drikke og noe til "barna". Kosta meg 600 i en dyster økonomisk krise .. Du kunne jo bare sagt nei til å kjøpe billeter, drikke og noe til barna da Og la pakten gå tilbake mot meg ? :O Ikke faen.. x) Kan ikke si nei da man er under pakten. Se filmen and you'll know why Btw, "barn" Alderen på folka var 17,17 og 18 + meg 19 Endret 6. januar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var på trening (gymsalen på svømmehallen) med dama i dag, så dette lover jo godt for mitt nyttårsfortsett om en litt sunnere livsstil. Hva gjør folket? I kveld har jeg tenkt meg på kino for å se "yes man". Ikke la deg lure til å si ja en hel dag. Det endte med at jeg måtte betale kino for 3 mennesker + meg selv. Og drikke og noe til "barna". Kosta meg 600 i en dyster økonomisk krise .. Du kunne jo bare sagt nei til å kjøpe billeter, drikke og noe til barna da Og la pakten gå tilbake mot meg ? :O Ikke faen.. x) Kan ikke si nei da man er under pakten. Se filmen and you'll know why Btw, "barn" Alderen på folka var 17,17 og 18 + meg 19 Nthååw...søtt av deg og ta med "barna" på kino da Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hihi, jau Men nu er det heimat ^^ Snakes ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg