Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såeh, har liksom fått en lame oppgåve i norsk, har fremføring om valgfritt tema.. Hva faen skal man velge da.....? Ditto. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såeh, har liksom fått en lame oppgåve i norsk, har fremføring om valgfritt tema.. Hva faen skal man velge da.....? Bitches n' hoes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såeh, har liksom fått en lame oppgåve i norsk, har fremføring om valgfritt tema.. Hva faen skal man velge da.....? Ditto. Valgfritt tema? Eneklt ... Hold et timinutters foredrag om hva som er viktigst å tenke på om man skal gro pot. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 YES ... det er så moro på jobb. Iallefall når man bare sitter på ræva på kontorplassen sin og surfer nettet. Det var ironi, for det finns ikke noe kjedeligere enn å surfe nettet i arbeidstia. BLÆÆÆÆÆÆÆH!!!! Er elektriker btw ... så det føles litt feil og ubrukelig! JEG VIL HJEM Det er et av de yrkene jeg aldri skal bli, makan til no kjedelig, rote i sikringskap og ledninger Elektriker er det feteste jeg kunne blitt tror jeg. Nå er jeg i tillegg telemontør og da, så det blir mye data og telefon og sentraler i tillegg. Jobben er så variert at det er helt vilt. Aldri det samme to ganger på dag. Men idag blei jeg litt fort ferdig ... Så tror jeg går å rydder firmabilen isteden! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fikk det i fjor og jeg valgte konsoll utviklingen fra NES til N64 tida Fikk faktisk femmer fordi det var så godt gjennomført og fordi det var underholdende for de som ikke brydde rotta om spill engang. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt ett lite foredrag om hvordan man laster ned ting via bittorrent og hvordan selve bittorrent fungerer jeg Største utfordringen var å få en av de på gruppa til å si torrent, ikke turrent. Ingen skjønte noe av det vi sa, men læreren ble imponert og karakteren berget. (Det virket som om vi hadde peiling på noe ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såeh, har liksom fått en lame oppgåve i norsk, har fremføring om valgfritt tema.. Hva faen skal man velge da.....? Ditto. Valgfritt tema? Eneklt ... Hold et timinutters foredrag om hva som er viktigst å tenke på om man skal gro pot. Vi prøver å være (merk:) litt seriøse. Jeg lurer litt på Peter Jackson eller Charles Manson *-) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 YES ... det er så moro på jobb. Iallefall når man bare sitter på ræva på kontorplassen sin og surfer nettet. Det var ironi, for det finns ikke noe kjedeligere enn å surfe nettet i arbeidstia. BLÆÆÆÆÆÆÆH!!!! Er elektriker btw ... så det føles litt feil og ubrukelig! JEG VIL HJEM Det er et av de yrkene jeg aldri skal bli, makan til no kjedelig, rote i sikringskap og ledninger Elektriker er det feteste jeg kunne blitt tror jeg. Nå er jeg i tillegg telemontør og da, så det blir mye data og telefon og sentraler i tillegg. Jobben er så variert at det er helt vilt. Aldri det samme to ganger på dag. Men idag blei jeg litt fort ferdig ... Så tror jeg går å rydder firmabilen isteden! tar du ekstra betalt for å synge mens du jobber hos privatfolk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt et foredrag om Wicca-barn jeg. Begynner og bli noen år siden da. Var stass da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 YES ... det er så moro på jobb. Iallefall når man bare sitter på ræva på kontorplassen sin og surfer nettet. Det var ironi, for det finns ikke noe kjedeligere enn å surfe nettet i arbeidstia. BLÆÆÆÆÆÆÆH!!!! Er elektriker btw ... så det føles litt feil og ubrukelig! JEG VIL HJEM Sitter å surfer sjøl.. Er ikke noe mer å gjøre her heller. Jobber som IT-helvete xD Irriterer vettet av elever ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Såeh, har liksom fått en lame oppgåve i norsk, har fremføring om valgfritt tema.. Hva faen skal man velge da.....? Ditto. Valgfritt tema? Eneklt ... Hold et timinutters foredrag om hva som er viktigst å tenke på om man skal gro pot. Vi prøver å være (merk:) litt seriøse. Jeg lurer litt på Peter Jackson eller Charles Manson *-) Du kan holde foredrag om samer, det slår alltid ann...Eller som en i klassen til samebror hadde ifjor, forskjellen mellom møll og sommerfugl Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt et foredrag om Wicca-barn jeg. Begynner og bli noen år siden da. Var stass da. Wicca barn? Ompa-bompaer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt et foredrag om Wicca-barn jeg. Begynner og bli noen år siden da. Var stass da. Wicca barn? Ompa-bompaer? Wicca er en hekse sekt, med en gjeng folk som tror de er hekser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Naturbarn tror de at de er. Søskenbarnet mitt var i en wicca-fase, så tenkte dette får jeg 5 av.(som jeg fikk) Wicca og satanister er kulten som har mest sex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt et foredrag om Wicca-barn jeg. Begynner og bli noen år siden da. Var stass da. Wicca barn? Ompa-bompaer? Wicca er en hekse sekt, med en gjeng folk som tror de er hekser Wicca er en religion Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Trodde det het wacca jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Holdt et foredrag om Wicca-barn jeg. Begynner og bli noen år siden da. Var stass da. Wicca barn? Ompa-bompaer? Wicca er en hekse sekt, med en gjeng folk som tror de er hekser Wicca er en religion Vil ikke kalle det en religion, selv om de liker å tro det, og er oppført som det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Trodde det het wacca jeg WACCA er noe helt annet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vil ikke kalle det en religion, selv om de liker å tro det, og er oppført som det Hvorfor ikke? Hva vil du kalle det da? Et livssyn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg