Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det kommet brev fra Lånekassen, sende inn brevet så fort som mulig. Og det blir vel imorgen det forlater post kontoret, får selvfølgelig en solid sum nå i Januar. 11.600 kroner tror jeg at jeg fikk i Januar, perfekt ettersom jeg ihvertfall må til Oslo tre ganger denne måneden.

Lenke til kommentar

Hvordan ting kan gå fra bra til totalt fucked på ca 45 minutter:

Jobb som lærerassistent, som jeg hadde før nyttår og skulle begynne på nå etter nyttår. Vel, plutselig var det ikke behov for meg, noe som var sterkt beklagelig.

Dagpenger fra NAV, 1 uke igjen av stønadsperioden.

Regninger, mange.

Jobbutsikter? Jobb? Hæ?

Wow. Jeg er nesten sjokkert over hvor inni helvette fucked jeg er nå. Trodde jo at jeg hadde jobb der, men neida.

GAH! WTF skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar

Jobb som lærerassistent, som jeg hadde før nyttår og skulle begynne på nå etter nyttår. Vel, plutselig var det ikke behov for meg, noe som var sterkt beklagelig.

Regninger, mange.

Jobbutsikter? Jobb? Hæ?

Wow. Jeg er nesten sjokkert over hvor inni helvette fucked jeg er nå. Trodde jo at jeg hadde jobb der, men neida.

Finn deg ny jobb, er vel ikke stort annet å gjøre...Vis du sliter så finnes AETAT

Lenke til kommentar

Regninger, mange.

Jobbutsikter? Jobb? Hæ?

Holde deg langt unna Oslo! Mitt motto er: Arbeidsledig? Kom deg unna storbyen!

Lenke til kommentar
Søk på andre jobber. Nytter ikke gi opp bare fordi du ikke får den første du søker på, eller ikke får "drømmejobben" med det samme. Kom deg i arbeid i hvilken som helst bransje.

Iløpet av mine 6 måneder som arbeidsledig har jeg søkt på alt fra sildesløyer, laksesløyer, barneskole lærer og it-relaterte jobber :p

Urk. Trodde liksom ting skulle ordne seg LITT på nyåret mtp jobb osv. Slik som jeg forsto det, hadde jeg jo jobb der. Men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

..eller ta noen kurs innen olje og offshore. De øker fortsatt bemanningen i den bransjen, i motsetning til nedskjæringene andre plasser.

Få tatt deg grunnleggende sikkerhetskurs og kanskje litt om boreteknikk, så ligger du OK an.

Lenke til kommentar

Regninger, mange.

Jobbutsikter? Jobb? Hæ?

Norlaks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Iløpet av mine 6 måneder som arbeidsledig har jeg søkt på alt fra sildesløyer, laksesløyer, barneskole lærer og it-relaterte jobber :p

(...)

Hva med silde- og laksesloselger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...