Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Morn ja. Og tydeligvis ikke av den gode typen. Faen som jeg gleder meg til våren og mørketidsdepresjoner tar pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 God morgen.. I dag klarte jeg i det minste og komme meg tidsnok på jobb, så døgnrytmen er på vei tilbake til normalen igjen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 sovna selvfølgelig kl 5 jeg da, men opp skal jeg nå nå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ligger her syk som faen. Klarer ikke å stå opp engang. Bra at laptopen lå i senga og cola på en armlengdes avstand når jeg våknet i natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nesten så jeg skulle ønske jeg ble skikkelig syk, så har jeg en god grunn til å isolere meg på leiligheten. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har prøvd alt, men trenger et nytt dop. Prøvd heroin og meth? Hører de skal være bra. Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har prøvd alt, men trenger et nytt dop. Prøvd heroin og meth? Hører de skal være bra. Kaffe? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 God morgen alle sammen! Har alle sovet godt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nesten så jeg skulle ønske jeg ble skikkelig syk, så har jeg en god grunn til å isolere meg på leiligheten. Sign Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sovnet 5, ble vekket 06.45 ^^ Tom for røyk, snusen er long gone av en eller annen merkelig grunn. Wohoooo! Morsom dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For å få enda bedre effekt av kaffe; Dropp vannet. For å svare Kanin33: Har sovet særdeles godt. Det er minuttene før og etter søvnen som går dårlige.... og det kvarteret telefonen slumrer med 5 minutters intervall. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 *gi snus til* Om jeg ikke får første prisen, tidlig om morgenen, så er jeg fullstendig ubrukelig. Gud som jeg hater den følelsen. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hører på Lady Gaga - Poker Face, og ikke kan slutte med det? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har sovet meget godt, men syns mamma vekka meg alt for tidlig.. Selv om det var et kvarter for sent. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, Poker Face kan være ganske avhengighetsskapende om du er i rette humøret Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 glad jeg ikke sa god morgen for det stemmer faen meg ikke! Er jo våtere enn helvette ute så jeg var jo såklart gjennomvåt da jeg kom til jobb men fikk låne bil av jobben til å kjørehjem å hente tørre klær . Det er elsk å ha lappen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Her er det bare kaldt. Ikke like kaldt som i går heldigvis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hadde det vært kaldt og snø ville jeg vært på gråten av glede nå. Ikke noe som er mer irriterende enn pissregn, kaldt sur vind og det faktum at en må gå til jobb Endret 6. januar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har prøvd alt, men trenger et nytt dop. Prøvd heroin og meth? Hører de skal være bra. Holdt meg unna heroin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har prøvd alt, men trenger et nytt dop. Prøvd heroin og meth? Hører de skal være bra. Holdt meg unna heroin. Da går du for det nye. Sure gymsokker, gjerne de av god årgang, 1997 var et bra år for det. Du holder de sure og fuktige helt frem til du skal røyke de, da tar du de opp, vrir svetten over på et glass, tørker de i ovnen til de blir knusktørre, blander det med tobakk, heller svetten over igjen og røyker. Flott effekt ;D Evt. kan du bare ta en sur, gammel gymsko og sniffe til du svimer av. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan godt selge deg de gamle gymskoa mine. Årgang fra 2001. Tungere dop finnes ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg