Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leking med remote missilie launcher.

Target: Anfall

Shots: 3

- Åpning av kontrollpanel

- Åpent kontrollpanel & Tilkobling av webcam

- Litt justeringer

- Kontrollpanel-fail

- Thumb-shot! :D

- Anfall holder igjen skudd :(

- Woah, headshot! :w00t:

Ikke sant det var gøy?
Lenke til kommentar

Jeg lurer på når jeg skal lære at jeg kan IKKE, under noen omstendigheter sove middagshvil. Hver eneste gang feiler det fatalt.

La meg klokka kvart på 7, skulle bare slappe av litt. Gjett hvem som våkna klokka 4 i natt?

Blah. Flere som er våkne? :p

Lenke til kommentar

Jeg er. Kommer ikke til å dra på jobb i dag, er helt fucked i dag. Hoster, tett som faen i nesa, klør i øynene, øm i hele kroppen og ikke minst en smule feber. Jeg skal ligge under dyna i hele dag, kun avbrutt av en tur på butikken for å finne noe å spise og en tur innom apoteket for å få tak i noe slimløsende. Jeg harker opp slimballer store som klinkekuler akkurat nå. :(

Lenke til kommentar

Fytterakkern ... kom hjem fra jobb og sovna på sofaen mens jeg glana på "The Devils Advocate" - som eier btw. Våkna 4 på natta her istad. Med 3278563 ubesvarte anrop fra dama. Det blir nok suksess in the morning kan jeg tenke meg.

Jaja, får sitte her å hatt litt quality time med video-redigering isteden da, før jobb. Meg og tekoppen og tobakkspakka mi! Wohooo!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Jeg lurer på når jeg skal lære at jeg kan IKKE, under noen omstendigheter sove middagshvil. Hver eneste gang feiler det fatalt.

La meg klokka kvart på 7, skulle bare slappe av litt. Gjett hvem som våkna klokka 4 i natt?

Blah. Flere som er våkne? :p

Det er jo bare nice da. Bedre enn å kjøre på jobb trøtt som faen.

Sov fra 18 til 24 i dag selv. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...