NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I gave til jul så fikk anfall av meg 101 kort med ting jeg liker ved henne. PLUSS en USB-rakett utskyter med webcam. Webcamet er opp å går men er det noen som veit hvordan man får gjort sånn at jeg kan styre den over msn? Dameware? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Radmin og Hamachi. Jeg håpet på noe at det var mulig å få opp et eget kontrollpanel på min pc jeg da... But but, it's not only only. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Radmin og Hamachi. Jeg håpet på noe at det var mulig å få opp et eget kontrollpanel på min pc jeg da... But but, it's not only only. Det selges jo også en versjon av den rakettutskyteren som kan kontrolleres over msn, så med litt kreativ googling kan det jo hende du snubler over den programvaren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Radmin og Hamachi. Jeg håpet på noe at det var mulig å få opp et eget kontrollpanel på min pc jeg da... But but, it's not only only. Det selges jo også en versjon av den rakettutskyteren som kan kontrolleres over msn, så med litt kreativ googling kan det jo hende du snubler over den programvaren. Promille og google går ikke sammen. Så da tenkte jeg kanskje det var noen andre sjeler der ute som hadde samme dingsen. edit: Hun fikk visst opp et alternativ om msn når hun installerte, men jeg har jo ikke noe på maskina mi liksom. Må hun sende meg programvaren kanskje? Endret 5. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje hun burde installere på nytt og si HELL YEAH til msn-alternativet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) VI FIKK DET TIL! edit: Og der var hun skutt! Endret 5. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 VI FIKK DET TIL! edit: Og der var hun skutt! *dø* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg digger de første sesongene av Buffy <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 WTB URL til rakettdings! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Buffy var konge helt til Willow ble sånn ubersuperduper heks med masse CGI-effekter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 VI FIKK DET TIL! edit: Og der var hun skutt! *dø* Drepte bare puppen da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 VI FIKK DET TIL! edit: Og der var hun skutt! *dø* Drepte bare puppen da.... Nå får jeg blåveis på begge jo! Trøstesex? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) WTB URL til rakettdings! De hadde den på teknikkmagasinet.no men er utsolgt. Den med webcam koster 400 og den uten webcam som ikke kan styres over msn koster 200. edit: http://www.everythingusb.com/usb_msn_missi...cher_13917.html Nå får jeg blåveis på begge jo! Trøstesex? deal Endret 5. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå får jeg blåveis på begge jo! Trøstesex? deal Nå med en gang? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Llandari: 49 dollar her: http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/a1c2/ på lager og verd hver krone! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 4 innlegg er slettet fra tråden. Hva som har skjedd med brukere på forumet er en sak mellom aktuell bruker og forum. Send meg en pm dersom det skulle være noe. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Leking med remote missilie launcher. Target: Anfall Shots: 3 - Åpning av kontrollpanel - Åpent kontrollpanel & Tilkobling av webcam - Litt justeringer - Kontrollpanel-fail - Thumb-shot! - Anfall holder igjen skudd - Woah, headshot! Endret 5. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 4 innlegg er slettet fra tråden. Hva som har skjedd med brukere på forumet er en sak mellom aktuell bruker og forum. Send meg en pm dersom det skulle være noe. Reaksjon på moderering sendt på MSN. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Spesielt. Uavhengig: Jeg liker ikke kopisperren på blu-ray-disker. Så frem til å hygge meg med ekstramaterialet til TDK nå, men det funket jo selvsagt ikke. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg fikk den på DVD i julegave. Skal glane på den til jeg får øyekatar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg