No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I mitt quest for å finne ut hvem som synger i coca cola reklamen(for det jeg vet kan det være Thea på 18 fra Bærum), fant jeg noe annet gøy. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jane Helene Johansen heter hu som sang den coca cola sangen i følge wiki http://no.wikipedia.org/wiki/Jane_Helen_Johansen Edit: ja jeg burde kanskje ha refresha før jeg posta. way late Endret 5. januar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sitter med sjukt vondt i halsen, er ikke noen som kan noen knep mot vondt i halsen? Har prøvd repsils, det funka, men ikke så bra som jeg gjerne skulle ønske. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dama er jo like gammel som meg. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jane Helene Johansen heter hu som sang den coca cola sangen i følge wiki http://no.wikipedia.org/wiki/Jane_Helen_Johansen Edit: ja jeg burde kanskje ha refresha før jeg posta. way late Så har vi gått fra 10 år yngre enn meg til 10 år eldre enn meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sitter med sjukt vondt i halsen, er ikke noen som kan noen knep mot vondt i halsen? Har prøvd repsils, det funka, men ikke så bra som jeg gjerne skulle ønske. Lag deg lakriste, slik jeg har gjort. Det funker som faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 David Boreanaz anno sesong 1 av Buffy er så heit Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er 17 °C i huset. Sikkert 16 °C på rommet. Brrrrrr. Er det ikke noe fryse-smilie her? Må jeg bruke den grønne da? Jeg er kald Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Her er det varmt. Heldigvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir varmt når jeg skrur på varmtvannet i dusjen også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ja om du er i dusjen når det renner varmt vann over deg så blir det varmt Mø jeg aner ikke hva jeg skal gjøre før jeg drar. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var pokkers kaldt å jogge idag. Uansett kor mykje eg gav, kjende eg uansett kulda rett i trynet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir varmt når jeg skrur på varmtvannet i dusjen også. Hva? Må du ikke koke det da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det blir varmt når jeg skrur på varmtvannet i dusjen også. Hva? Må du ikke koke det da? Neida, vi har en sånn oppfinnelse som kalles varmtvannsbereder. Den varmer opp vannet for deg, slik at det allerede er varmt når det kommer ut fra dusjen/springen/you name it. Kjekt, ikke sant? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var pokkers kaldt å jogge idag. Uansett kor mykje eg gav, kjende eg uansett kulda rett i trynet. Det værste er hvis du løper intervaller, det kjennes ut som om lungene holder på å fryse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Neida, vi har en sånn oppfinnelse som kalles varmtvannsbereder. Den varmer opp vannet for deg, slik at det allerede er varmt når det kommer ut fra dusjen/springen/you name it.Kjekt, ikke sant? Med tanke på at han henter vann fra en brønn, er det jaggu meg ikke sikkert han har hørt om det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Livet er herlig. Muffins, glass-cola, laptop <3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ostesmørbrød og sjokolademelk <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Med tanke på at han henter vann fra en brønn, er det jaggu meg ikke sikkert han har hørt om det. Brønn kan være så mangt. Det er brønner man bruker bøtte for å få opp vann fra, og det er brønner hvor man har stukket ned et rør og koblet pumpe til. Sistnevnte funker det greit å koble varmtvannsbereder til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg