Zlatzman Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Synes ikke fersk parmesan lukter spesielt ille, men det smaker veldig godt. Pulverparmesan lukter værre og smaker heller ikke like bra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er kremtoppen for noe da? Krem er jo digg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde spaghetti i stad med parmesanost på. Luktet vondt-smakte godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det er ekstrem forskjell på pulverparmesan og ordentlig parmesan. Pulveret lukter så sur promp og tåfis at det er grusomt å sitte ved samme bord som noen som dynker pastaen sin i det. Endret 5. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde spaghetti i stad med parmesanost på. Luktet vondt-smakte godt. ja helt enig jæi liker bare ketsjup jeg Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er kremtoppen for noe da? Krem er jo digg Den som sitter på kremtoppen, skal være den personen som størst del av befolkningen tilber. Enten ved mastrubering eller ved store biledtavler derman utfører ulike ritualer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er kremtoppen for noe da? Krem er jo digg Den som sitter på kremtoppen, skal være den personen som størst del av befolkningen tilber. Enten ved mastrubering eller ved store biledtavler derman utfører ulike ritualer. Derfor jeg stemte på Jenny Skavlan. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva er kremtoppen for noe da? Krem er jo digg Den som sitter på kremtoppen, skal være den personen som størst del av befolkningen tilber. Enten ved mastrubering eller ved store biledtavler derman utfører ulike ritualer. Derfor jeg stemte på Jenny Skavlan. Okå. Kanin33: hva stemte du? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Okå. Kanin33: hva stemte du? Blankt Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Okå. Kanin33: hva stemte du? Blankt Du mener du ikke klarte å bestemme deg, skjønner. Tone Damli Aaberge og Marit Breivik er begge verdige deltaker. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor Tone? Hun er frekk og freidig, og hun er ekstra deilig. Og hun har lurt seg inni hode mitt gjennom, Lerumreklamen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stemmer på hun som synger i Coca-Cola-reklamen jeg, altså den "For de store ...", selv om jeg ikke aner hvordan hun ser ut. Hun høres dritheit ut. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stemmer på hun som synger i Coca-Cola-reklamen jeg, altså den "For de store ...", selv om jeg ikke aner hvordan hun ser ut. Hun høres dritheit ut. Det er Thea på 11 år fra Bærum. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hahahaha, lille grisegutten. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Se filmen hos Youtube Yeah, you like that? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 myspace Det er foreresten hun som synger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg