Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor gammel er den? Min er fra i går og smaker dritt. En uke Hvor gammel er den? Min er fra i går og smaker dritt. En uke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Daa bør du nok droppe det... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har: Noen som vil ha? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Rekk opp handa de som synes at parmesanost lukter som gammel ånde infisert med råttent spy. edit: Endret 5. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rekk opp handa de som synes at parmesanost lukter som gammel ånde infisert med råttent spy. aldri spist det så vet ikke Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tvangsabort plz. Det virker kanskje litt jævlig og si det, men jeg håper, for hans del, at hun spontanaborterer. Jeg spurte han om abort og fikk til svar at "det var fullstendig uaktuelt". Herregud. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) I made HW-Footbal happen!Korrekt: I made HW-Football happen! Og "My blog", ja. edit: NEI! Det er ikke feil i "My blog"! Hva er dette for slags sykt spill? Prøver du å forvirre meg? Sånn ser den ut. I made Hw-footbal 08 Happen! My Blog Det er FEM feil. 1. Liten w. 2. Manglende tegnsetting etter "My Blog". 3. Manglende "l" i football. 4. Stor "b" i blog. 5. stor "h" i happen. Amatører! Endret 5. januar 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tvangsabort plz. Det virker kanskje litt jævlig og si det, men jeg håper, for hans del, at hun spontanaborterer. Jeg spurte han om abort og fikk til svar at "det var fullstendig uaktuelt". Herregud. Spontanabort redder flere liv hvert år enn bilbelter. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rekk opp handa de som synes at parmesanost lukter som gammel ånde infisert med råttent spy. edit: Parmesan lukter litt stramt men smaker godt som "krydder" i matretter om det brukes på rett vis. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rekk opp handa de som synes at parmesanost lukter som gammel ånde infisert med råttent spy. edit: Men likevel synes det smaker himmelsk på f.eks. spaghetti. *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Nei, gå inn her å stem! På Marit Breivik! Endret 5. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 domo arigatou mister roboto *høre på* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stemte på Jenny Skavlan. Litt av en brud! domo arigatou mister roboto *høre på* Haha, den spilte jeg hele tiden på Stepmania før Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) haha den har jeg faktisk ikke på stepmania snart skal jeg dra tilbake til seljord blir nice å se folka igjen Endret 5. januar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stemte på Jenny Skavlan. Litt av en brud! Dette er jo kremtoppen, du kan ikke bare stemme på noen, bare fordi de er knasedigg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg