Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvilken file?(skrives feil.) Og den er med vilje. ;)

Har aldri orket og rette den opp. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
I made HW-Footbal happen!

Korrekt: I made HW-Football happen!

Og "My blog", ja.

edit: NEI! Det er ikke feil i "My blog"! Hva er dette for slags sykt spill? Prøver du å forvirre meg?

Min feil. En skal visst ikke bruke apostrof i forkortede årstall på norsk likevel. Heldigvis kompenserte du med å legge i en feil som ikke var der fra før av.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Hva skjer med at dere er på diskusjon.no i timene? Vi får ikke engang lov til å være på dataene i friminuttene. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om læreren hadde sett oss sitte inne på diskusjon.no i timene.

Egen laptop hjelper stort. Samt skjermer som ikke vender mor læreren. I tillegg hadde jeg fag som kunne knyttes opp mot deler av forumet. :p

Lenke til kommentar

Så, bestekompisen min skal bli pappa. La oss oppsummere:

Han har fagbrev som ikt-driftsoperatør, jobber på elkjøp, og hadde planlagt og videreutdanne seg med en bachelorgrad innen for datateknikk. Han er 21.

Hun jobber i kassa på rema og har ikke fullført et eneste grunnkurs. Hun er 18.

Dette var ikke planlagt.

Om noen flere blir gravide nå, så blir jeg voldelig. Jeg blir dårlig. Hvor på denne planeten er det en god ide og sette et barn til verden når situasjonen er slik?

Spar meg for de ungene altså, gud bedre.

Lenke til kommentar
Hva skjer med at dere er på diskusjon.no i timene? Vi får ikke engang lov til å være på dataene i friminuttene. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om læreren hadde sett oss sitte inne på diskusjon.no i timene.

Me har free usage av internett, så me kan sitje på msn i timane om me vil. Me tek ansvar for eiga læring.

Lenke til kommentar
Så, bestekompisen min skal bli pappa. La oss oppsummere:

Han har fagbrev som ikt-driftsoperatør, jobber på elkjøp, og hadde planlagt og videreutdanne seg med en bachelorgrad innen for datateknikk. Han er 21.

Hun jobber i kassa på rema og har ikke fullført et eneste grunnkurs. Hun er 18.

Dette var ikke planlagt.

Om noen flere blir gravide nå, så blir jeg voldelig. Jeg blir dårlig. Hvor på denne planeten er det en god ide og sette et barn til verden når situasjonen er slik?

Spar meg for de ungene altså, gud bedre.

Tvangsabort plz.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...