Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ligner på mitt avatar. Men bare litt.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du har en skrivefile i signaturen din, Danielzu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvilken file?(skrives feil.) Og den er med vilje. Har aldri orket og rette den opp. Endret 5. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Du har en skrivefile i signaturen din, Danielzu. Hva er dette for slags sykt spill? Prøver du å forvirre ham? Det er to. Eller, fire, om jeg er litt streng. Endret 5. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) I made HW-Footbal happen! Korrekt: I made HW-Football happen! Og "My blog", ja. edit: NEI! Det er ikke feil i "My blog"! Hva er dette for slags sykt spill? Prøver du å forvirre meg? Endret 5. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) I made HW-Footbal happen!Korrekt: I made HW-Football happen! Og "My blog", ja. edit: NEI! Det er ikke feil i "My blog"! Hva er dette for slags sykt spill? Prøver du å forvirre meg? Min feil. En skal visst ikke bruke apostrof i forkortede årstall på norsk likevel. Heldigvis kompenserte du med å legge i en feil som ikke var der fra før av. Endret 5. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva skjer med at dere er på diskusjon.no i timene? Vi får ikke engang lov til å være på dataene i friminuttene. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om læreren hadde sett oss sitte inne på diskusjon.no i timene. Egen laptop hjelper stort. Samt skjermer som ikke vender mor læreren. I tillegg hadde jeg fag som kunne knyttes opp mot deler av forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. Jeg er en drage Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så, bestekompisen min skal bli pappa. La oss oppsummere: Han har fagbrev som ikt-driftsoperatør, jobber på elkjøp, og hadde planlagt og videreutdanne seg med en bachelorgrad innen for datateknikk. Han er 21. Hun jobber i kassa på rema og har ikke fullført et eneste grunnkurs. Hun er 18. Dette var ikke planlagt. Om noen flere blir gravide nå, så blir jeg voldelig. Jeg blir dårlig. Hvor på denne planeten er det en god ide og sette et barn til verden når situasjonen er slik? Spar meg for de ungene altså, gud bedre. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Om noen flere blir gravide nå, så blir jeg voldelig. Jeg blir dårlig. Hvor på denne planeten er det en god ide og sette et barn til verden når situasjonen er slik? I Norge. Det finnes nok av støtteordninger til at de vil klare seg helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Bad taste joke, Endret 5. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 da var det på tide å begynne å planlegge "manus" til min første video på bloggen min Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor har Robert Rektum blitt av? Jeg savner de episke PM'ene han sender meg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva skjer med at dere er på diskusjon.no i timene? Vi får ikke engang lov til å være på dataene i friminuttene. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om læreren hadde sett oss sitte inne på diskusjon.no i timene. Me har free usage av internett, så me kan sitje på msn i timane om me vil. Me tek ansvar for eiga læring. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gammel krem er ikke godt... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Takk for nyttig info kanin, no treng eg ikkje tenkje på om eg skal lage banansplitt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvor gammel er den? Min er fra i går og smaker dritt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alone in The Dark til PC er et av det forrige årets største skuffelser. Jeg gikk rett i saksa, og kjøpte det (ante ikke at det var så dårlig). Hvorfor!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det spillet fikk jeg gratis fra Flabba^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så, bestekompisen min skal bli pappa. La oss oppsummere: Han har fagbrev som ikt-driftsoperatør, jobber på elkjøp, og hadde planlagt og videreutdanne seg med en bachelorgrad innen for datateknikk. Han er 21. Hun jobber i kassa på rema og har ikke fullført et eneste grunnkurs. Hun er 18. Dette var ikke planlagt. Om noen flere blir gravide nå, så blir jeg voldelig. Jeg blir dårlig. Hvor på denne planeten er det en god ide og sette et barn til verden når situasjonen er slik? Spar meg for de ungene altså, gud bedre. Tvangsabort plz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg