Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. Hmm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer mann ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk Det er oppskrifta på den opptimale mann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trønder trumfer alt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer mann ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk Det er oppskrifta på den opptimale mann Det er jo epic fail Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer mann ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk Det er oppskrifta på den opptimale mann Det er jo epic fail Kjeften...du er Scouser, du har ikke no å si Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer mann ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk Det er oppskrifta på den opptimale mann Du er en diger, konstant svett mann med ekstremt mye rødt kroppshår og et seriøst alkoholproblem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer mann ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk Det er oppskrifta på den opptimale mann Det er jo epic fail Kjeften...du er Scouser, du har ikke no å si Er temmelig sikker på at han er norsk du. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er en diger, konstant svett mann med ekstremt mye rødt kroppshår og et seriøst alkoholproblem? Iført skotskrutet skjørt og sovjetlue, når han en sjelden gang ikke løper naken ut i isvann. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er en diger, konstant svett mann med ekstremt mye rødt kroppshår og et seriøst alkoholproblem? Iført skotskrutet skjørt og sovjetlue, når han en sjelden gang ikke løper naken ut i isvann. Takk, ser nå at jeg glemte et par detaljer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, jeg er mann Jeg er mer ape ettersom jeg er finsk,russisk og skotsk. Det er oppskrifta på den opptimale apen. Fixed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg er temmelig så mystisk av meg i rollen som G-Man. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det G-Man? Trodde det bare var et eller annet random rynke-fjes. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alle som har spilt half-life ser at det er G-man. Epic fail Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De som ikke har det da? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 God natt! Endelig ferdig på skolen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. Jeg håper da virkelig ikke det, sånn for min egen del.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva skjer med at dere er på diskusjon.no i timene? Vi får ikke engang lov til å være på dataene i friminuttene. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om læreren hadde sett oss sitte inne på diskusjon.no i timene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg