Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jo, det gjør du så absolutt... NAHAJ!, gjør jeg ikke det så Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg klarer ikke slutte å spise mintsjokolade :'( Nå har jeg blitt kvalm... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jo, det gjør du så absolutt... NAHAJ!, gjør jeg ikke det så slutt og fornekt sannheten... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg klarer ikke slutte å spise mintsjokolade :'( Nå har jeg blitt kvalm... Haha XD. Du må ikke spise det om du blir kvalm da. *Stappe annen sjokolade i kjeften på*. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 slutt og fornekt sannheten... NEVAAH! jeg tenker ikke koffert hele tida... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 eller ikke tror nok det var en del andre jeg er også lei av mint sjokolade *hint, hint* Do you want some black in you? Selv sitter jeg med en Nidar's favoritter . Troika Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker ikke Troika. Liker ikke den reklamen heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yes! 134868 to go. Har du lagt meg til? Jeg ser ingen forandringer i venne-dialogboksen. Prøver å finne ut hvilke fordeler det gir å være venn med noen via denne funksjonen. Det er du som må legge til for at noe skal dukke opp i dialogboksen. En rimelig meningsløs funksjon, i grunn, men mindre du liker å ha snarveier til andre brukerprofiler via forumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... Siden jeg ofra maten min til Demille, hva skal jeg da spise? Hot Dogs'n Chips som gikk ut på dato 17. desember i fjor (kjøpte i går) eller reinsdyrsteik med saus og poteter fra helga? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Do you want some black in you? Selv sitter jeg med en Nidar's favoritter . Troika Skjønte du ikke hva jeg hinta til eller bare kødder du? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette går unna ass....Denne tråden vil sette rekorder ^^, Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette går unna ass....Denne tråden vil sette rekorder ^^, Jepp, utrolig hvor mye det å skravle om egentlig, og det er jo bare hyggelig med denne tråden. La oss sette nye høyder på forumet! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Troikareklamen er skikkelig ekkel... Jeg holder meg til mintsjokolade Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jepp, utrolig hvor mye det å skravle om egentlig, og det er jo bare hyggelig med denne tråden. La oss sette nye høyder på forumet! i are so liek agree Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enig med Kittycat når det gjelder troika reklamen. Den gir meg virkelig frysninger. Og ikke den gode frysningen du får når det er ferie, men den ekle som når noen knekker fingre. Reinsdyr, datasmurf. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette går unna ass....Denne tråden vil sette rekorder ^^, Er gjerne sånn med SO Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter her med First Price sjokolade igjen jeg. Ja det er den samme som på side 48 Nå har jeg vann attåt da, men funker det og. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er gjerne sånn med SO dette er ikke SO, det er forumkaféen... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er gjerne sånn med SO dette er ikke SO, det er forumkaféen... Jaok da Men, serveringen har startet noen som skal ha noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hva? Ingen andre som liker troika? Faen, måtte såklart ta den boka det ikke står noe om på internett som var lånt på biblioteket til å skrive om ved særemne (Kjersti Scheen – Englemakerne)... Til helvete! Jeg tar meg gjerne en bolle. Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg