Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Jeg har langt hår Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 skolen starter ikke før Onsdag for meg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Takk Har sånt halvlangt hår, og hele livet har jeg hatt halvlangt/kort hår. Trives mer med kort hår, aner ikke hvorfor. Gutter med langt hår er da ikke pent Spørs litt på personen egentlig, noen passer det på mens andre ikke. Sikker en vanesak også. Men meg + langt hår = fail Tja, har ikke sett deg jeg.. Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Jeg har langt hår <3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Jeg har langt hår Da lyver bildet ditt! Ser bra skalla ut for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) @kanin33: @veldigsaklig: Det er Rooney din nabb Endret 5. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Jeg er pen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg trodde det var du .. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 men jeg drar på butikken å kjøper meg litt mat før jeg starter med videoblogg når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eg har langt/ halvlangt hår, vinn eg noko? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Hvorfor klippe håret? Gutter med langt hår er jo pent. Og derfor avbestilte jeg frisørtimen min og har begynt å google etter kurer jeg kan ta for å få håret til å vokse fortere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dumme, dumme kaninhoppeklubb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dumme, dumme kaninhoppeklubb... Hva har de hoppende kaninene gjort nå Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kanskje alle sammen egentlig ligner på avatarene sine.. got my vote Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dumme, dumme kaninhoppeklubb... Hva har de hoppende kaninene gjort nå Det er ikke kaninene det er de som bestemmer at lederen må være over 18... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jepp, jeg er en manifestasjon av et pandimensjonalt vesen som eter barn, og jeg har en sykelig interesse for hvordan ballonger beveger seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jepp, jeg er en manifestasjon av et pandimensjonalt vesen som eter barn, og jeg har en sykelig interesse for hvordan ballonger beveger seg. Synes det røde, krusete håret ditt er ganske sexy jeg EDIT: Jeg er mann!! Endret 5. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg