Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 U need to get laid,dude. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sitter å ser på Top Gear. Lurer på om jeg skal ta meg litt snop. *fetch-fetch* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bah, flytur tilbake til fastland nå.. Halvannen time til Tromsø, pakke ned alt jeg har rigget meg til med, ut av flyet, hente ut baggasjen, igjennom tollen, sjekke inn alt igjen, sikkerhetskontroll, boarding og hurra! Tilbake på nøyaktig samme plass som jeg forlot en time tidligere..! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Enn om L4r5 har dårlig rygg da WheelMan? Han tar det positivt uansett, Lars er så koselig ER uansett ikke ryggen jeg sliter med. Er ledda på generell basis. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by. Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem) Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo Narkomane er ikke akkurat så farlige da Hva kan de gjøre deg? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Narkomane er ikke akkurat så farlige da Hva kan de gjøre deg? Ta penger, så de har råd til neste skudd. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mange unge (13-30år) som sliter med vond rygg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by. Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem) Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo Narkomane er ikke akkurat så farlige da Hva kan de gjøre deg? Altså, han kunne dette oppå meg, og det fristet ikke Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har det tydligvis. Nikka! Står til? Hey babe! Jo, jeg tror faktisk jeg har det veldig bra, til tross for at jeg er sjuk. Jeg holder på å lure med ei dame, sånn for å finne ut om vi skal gjøre noe mer ut av det vi allerede har gjort. Det er gøy. Hvordan har du det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fluesopp er vel ikke mann? Lars Monsen ser jo ut som en knarker. Danielzu = Mann? Jeg ER trønder. Win by default. Sjur: var ikke du i Meldal den 31? Nei, Orkdal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 *sukk* Nå ble klassen tvangsflyttet til kjemilaben for å ha mediatime...mens de som har kjemi absolutt skulle ha auditoriet -.-' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen.. That sucks Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen.. Hvilken programvare er det du surrer med da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eivind vil bytte meg ut med en yngre modell Noen som melder seg frivillig til å ta over for meg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eivind vil bytte meg ut med en yngre modell Noen som melder seg frivillig til å ta over for meg? burde jeg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du kan bytte med Nimbus 2000 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du kan bytte med Nimbus 2000 Rett og slett en vibrator, som de selger som leke...genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen.. Hvilken programvare er det du surrer med da? (Jeg løy litt, programvaren var ikke så dyr som jeg trodde, sjekket fakturaen nå nettopp) Samme produsent, og samme problemet.. Men nå klarte vi endelig og komme igjennom på supporttelefonen, så forhåpentligvis får vi en løsning på det snart.. Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som blir med og spille kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg