Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, flytur tilbake til fastland nå..

Halvannen time til Tromsø, pakke ned alt jeg har rigget meg til med, ut av flyet, hente ut baggasjen, igjennom tollen, sjekke inn alt igjen, sikkerhetskontroll, boarding og hurra! Tilbake på nøyaktig samme plass som jeg forlot en time tidligere..!

Lenke til kommentar
Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by.

Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem)

Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D

Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo

Narkomane er ikke akkurat så farlige da :p Hva kan de gjøre deg?

Lenke til kommentar
Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by.

Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem)

Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D

Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo

Narkomane er ikke akkurat så farlige da :p Hva kan de gjøre deg?

Altså, han kunne dette oppå meg, og det fristet ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen..

Lenke til kommentar
Er det ikke elskbart, har har en kjøpt programvare i dyre dommer, de har så strenge lisensvillkår at en ikke kan rulle det ut på letteste måten, og den alternative metoden fungerer selvsagt ikke. Manualen er mangelfull, og attpåtil er det umulig og komme igjennom på den rådyre supporttelefonen..

That sucks :p

Lenke til kommentar

Hvilken programvare er det du surrer med da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvilken programvare er det du surrer med da?

(Jeg løy litt, programvaren var ikke så dyr som jeg trodde, sjekket fakturaen nå nettopp)

Samme produsent, og samme problemet..

Men nå klarte vi endelig og komme igjennom på supporttelefonen, så forhåpentligvis får vi en løsning på det snart..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...