Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Nå kan jeg endelig sette på Echoes uten å vekke familien.

Må jo være en av verdens mest behagelige måter å våkne på, så ser ikke helt problemet med å sette på før. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Er det ikke litt rart at man kan laste ned PS CS4 (trial) flere ganger etter man har avinnstalert den forrige? Det er jo akkurat det samme som å ha hele pakka, bortsett fra at du må innstalere og avinnstalere det.

De har sikkert glemmt og sette noe slaks sperring på det :p

Kommer sikkert når de finn ut av det ;)

Nåvel, jeg vil da tro programmererne hos Adode fint klarer og sette slike sperringer hvis de vil?

Hvis de ikke vet hvordan de gjør det, må jeg si at folkene hos Adobe er temmelig inkompetente..

Lenke til kommentar
Er det ikke litt rart at man kan laste ned PS CS4 (trial) flere ganger etter man har avinnstalert den forrige? Det er jo akkurat det samme som å ha hele pakka, bortsett fra at du må innstalere og avinnstalere det.

De har sikkert glemmt og sette noe slaks sperring på det :p

Kommer sikkert når de finn ut av det ;)

Nåvel, jeg vil da tro programmererne hos Adode fint klarer og sette slike sperringer hvis de vil?

Hvis de ikke vet hvordan de gjør det, må jeg si at folkene hos Adobe er temmelig inkompetente..

Jaja det klarer dem sikkert, mente at dem har sikkert glemmt det av en aller anna grunn ;)

Trur nok også at Adobe klarer dette fint selv :p

Lenke til kommentar
Knarker er jo koselige.. Er liksom det eneste som er verdt å se i Oslo.

Enig, opraen skuffet meg, og Holmenkollen er jo borte...Ullevaal anbefales da det er kamp der da ;)

Du har for lite hår på brystkassa de ;)

Det har ikke du heller, babyface.

BURN

Lenke til kommentar

Enig, opraen skuffet meg, og Holmenkollen er jo borte...Ullevaal anbefales da det er kamp der da ;)

Ullevål er ikke noe å se på vel? Fotball er jo kjedelig..

Ikke alle synes det Tale ;)

Lenke til kommentar
Åh, jeg vil til Oslo igjen ...

Forumtreff den 17. ta deg en tur ;)

Den 17. er jeg på Levanger og er full med to damer jeg traff nyttårsaften :p

Ullevål er ikke noe å se på vel? Fotball er jo kjedelig..

Agreed, bedre med knarkere ^^

Får meg til å føle meg hjemme, de kommer hele tiden bort til meg når jeg er på fylla i Trondhjem. Go figure :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...