Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by.

Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem)

Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D

Lenke til kommentar
Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by.

Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem)

Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D

Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo

Lenke til kommentar
Er det ikke litt rart at man kan laste ned PS CS4 (trial) flere ganger etter man har avinnstalert den forrige? Det er jo akkurat det samme som å ha hele pakka, bortsett fra at du må innstalere og avinnstalere det.

De har sikkert glemmt og sette noe slaks sperring på det :p

Kommer sikkert når de finn ut av det ;)

Lenke til kommentar
Haha, du bare gikk, da. ^^

Synes du det er rart eller, han var jo halvdød der han sto og sytet over at snuten kom Oo

De biter, pass deg!!

Jeg bare gikk jeg ^^, Mest komiske den dagen var da vi sto ved t-bane nedgangen ved Stortinget...Står der å snakker med Lilium, plutselig kommer det en bak oss: "Jeg var på nachspel igår, tok jævlig av...men det går bra nå, og jeg våknet nettop" (Klokka var 15.00-16.00) Og mannen var godt over 40. :p

Lenke til kommentar

Merkelig at de skal fortelle ting til Gud og hvermann. Traff på en utenfor et utested i Oslo.

Han fortalte at han hadde en modifisert bil som han bekjempet politiet med. Den hadde alle mulige modifikasjoner. Ble egentlig ganske satt ut av kreativiteten hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...