Mikkel™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Oslo får F for fail ifra meg. Har vært i Oslo en gang på skole tur og jeg sier bare: Never again. Første som møtte oss da vi gikk av bussen var en junkie som satte seg ett skudd i rompa... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by. Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem) Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Min vakre fot beveger seg sjeldent,om aldri i Oslo's ekle by. Ikke min heller ^^, Også har ejg det med å få narkovraka til å komme bort til meg og snakke og tilby meg ting ( og jeg vet ikke hvorfor det er jeg som angripes av dem) Jeg tror jeg så på han ene da han spurte om vi ville ha superkjeks. Så ikke ha øyekontakt mao. =D Det var skummelt...og ikke minst han med knekk i knærne som snakket om det siste skuddet i nakken Oo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, du bare gikk, da. ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, du bare gikk, da. ^^ Synes du det er rart eller, han var jo halvdød der han sto og sytet over at snuten kom Oo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå kan jeg endelig sette på Echoes uten å vekke familien. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk 3+ på mattetentamen! \o/ Maste så for mye, og ble deretter hevet på gangen for første gang siden 9 klasse. Det stinket. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke litt rart at man kan laste ned PS CS4 (trial) flere ganger etter man har avinnstalert den forrige? Det er jo akkurat det samme som å ha hele pakka, bortsett fra at du må innstalere og avinnstalere det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fikk 3+ på mattetentamen! \o/ Maste så for mye, og ble deretter hevet på gangen for første gang siden 9 klasse. Det stinket. Haha, den er kjip...Ikke blitt kastet ut siden fjerde klasse Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det ikke litt rart at man kan laste ned PS CS4 (trial) flere ganger etter man har avinnstalert den forrige? Det er jo akkurat det samme som å ha hele pakka, bortsett fra at du må innstalere og avinnstalere det. De har sikkert glemmt og sette noe slaks sperring på det Kommer sikkert når de finn ut av det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, du bare gikk, da. ^^ Synes du det er rart eller, han var jo halvdød der han sto og sytet over at snuten kom Oo De biter, pass deg!! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De har alltid mye rart å fortelle. Fasinerende å høre på til tider. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Haha, du bare gikk, da. ^^ Synes du det er rart eller, han var jo halvdød der han sto og sytet over at snuten kom Oo De biter, pass deg!! Jeg bare gikk jeg ^^, Mest komiske den dagen var da vi sto ved t-bane nedgangen ved Stortinget...Står der å snakker med Lilium, plutselig kommer det en bak oss: "Jeg var på nachspel igår, tok jævlig av...men det går bra nå, og jeg våknet nettop" (Klokka var 15.00-16.00) Og mannen var godt over 40. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Husk selv om han er 40 så er det ikke sikkert at han er mer enn 25 i huet. Spørs når han begynte og ruste seg. Rusing stopper opp utvikling av kroppen. Dette er bare sagt grovt, det finnes deler som utvikler seg og andre ikke. Endret 5. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De kommer alltid bort til meg også, de lukter vel at jeg er eks-knarker :!: Aldri vært borti noe rus midler engang jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du har for lite hår på brystkassa de Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Merkelig at de skal fortelle ting til Gud og hvermann. Traff på en utenfor et utested i Oslo. Han fortalte at han hadde en modifisert bil som han bekjempet politiet med. Den hadde alle mulige modifikasjoner. Ble egentlig ganske satt ut av kreativiteten hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du er jo 12 år da(16) Lightergass er mer din greie. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du har for lite hår på brystkassa de Rettelse...Jeg har ikke hår på brystkassa xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg