CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men over til noe annet. Noen som mener de har eksempler på noen perfekte sanger?Pink Floyd - Echoes, eller Led Zeppelin - Stariway to Heaven Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå fikk jeg egentlig litt lyst til å se de originale SW-filmene igjen. I has DVD box set og N64 med golden eye Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva om Luke og Leiah ikke bare hadde kysset men gått all the way? retard-unger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå fikk jeg egentlig litt lyst til å se de originale SW-filmene igjen. I has DVD box set og N64 med golden eye Jeg har drikke! Komme hit på besøk til meg? (Omverdenen er skummel nemlig) Men over til noe annet. Noen som mener de har eksempler på noen perfekte sanger?Pink Floyd - Echoes, eller Led Zeppelin - Stariway to Heaven Personlig har jeg aldri helt biti på stairway to heaven-hypen. Misforstå meg rett, den er ikke dårlig... Den er bare ikke så bra som den påstås å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva om Luke og Leiah ikke bare hadde kysset men gått all the way? Jar-Jar Binks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva om Luke og Leiah ikke bare hadde kysset men gått all the way? Da hadde prequelene sett anderlede3s ut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva om Luke og Leiah ikke bare hadde kysset men gått all the way? Jar-Jar Binks Det var derfor filmen kanskje ikke er like sjarmerende lengere. Jar-Jar er bare irriterende nå Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blææææææh ... ja ta en røyk å se om jeg snart legger meg. Kan ikke si det virker sånn men. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå fikk jeg egentlig litt lyst til å se de originale SW-filmene igjen. Men over til noe annet. Noen som mener de har eksempler på noen perfekte sanger? Pink Floyd - Echoes Porcupine Tree - Trains Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Dire Straits - What it Is Apoptygma Berzerk - Kathy's Song ... jobb i morgen! Vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke Endret 5. januar 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Porcupine Tree tror jeg ikke jeg har hørt noe særlig fra (mulig jeg HAR det, bare ikke lagt merke til hvem det var), men har hørt mye bra om dem. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bob Dylan-Hurricane Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 The Duke: Jepp, Echoes. er virkelig bare pure love all the way. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Porcupine Tree tror jeg ikke jeg har hørt noe særlig fra (mulig jeg HAR det, bare ikke lagt merke til hvem det var), men har hørt mye bra om dem. Skal sjekkes ut. Albumene In Absentia, Out Absentia og Deadwing anbefales Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Porcupine Tree tror jeg ikke jeg har hørt noe særlig fra (mulig jeg HAR det, bare ikke lagt merke til hvem det var), men har hørt mye bra om dem. Skal sjekkes ut. Albumene In Absentia, Out Absentia og Deadwing anbefales Noteres bak øret Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 The Duke: Jepp, Echoes. er virkelig bare pure love all the way. Yes, eneste sang jeg får frysninger av hver gang, og som kan få meg til å grine eller smile av lykke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 And no-one speaks and no-one tries And no-one flies around the sun AH, Det digger jeg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 The Duke: Jepp, Echoes. er virkelig bare pure love all the way. Yes, eneste sang jeg får frysninger av hver gang, og som kan få meg til å grine eller smile av lykke. *sjekke ut* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 En annen perfekt sang: Johnny Cash - Solitary man Grøsninger.... Egentlig mye bra fra den fyren. Jeg har alt for lite Cash på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg