CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Phantom Menace likte jeg jævlig før, men altså, hva har den med SW og gjøre egentlig? Sånn historiemessig... og btw, sammenlign podracet med Flåklypa Grand Prix. SkyMarshall: LOL, tror deg ikke. xD Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Flåklypa-tanken slo meg og den gangen ja:p Samme feelingen! Cypherion: Look it up? Endret 5. januar 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det verste er at det jeg skrev om Star Wars framførte jeg for klassen. Damnit, jeg har lest det på nettet et sted, trodde seriøst det var riktig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Phantom Menace likte jeg jævlig før, men altså, hva har den med SW og gjøre egentlig? Sånn historiemessig... og btw, sammenlign podracet med Flåklypa Grand Prix. SkyMarshall: LOL, tror deg ikke. xD *SPOILER**** Anakin er Darth Vader... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Phantom Menace likte jeg jævlig før, men altså, hva har den med SW og gjøre egentlig? Sånn historiemessig... og btw, sammenlign podracet med Flåklypa Grand Prix. SkyMarshall: LOL, tror deg ikke. xD *SPOILER**** Anakin er Darth Vader... **SPOILER*** Han dør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi fikk se Keira Knightley i den filmen. Og Jar-Jar. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det verste er at det jeg skrev om Star Wars framførte jeg for klassen. Damnit, jeg har lest det på nettet et sted, trodde seriøst det var riktig. Hehe nei er ikke det. Etter Star Wars: A New Hope, så starta han LucasFilm og finansierte alt selv. Noe han har fortsatt med siden. Og ALLE 3 SW-filmene hans ble braksuksesser beyond belief. De nye også forsåvidt, men ikke på samme måten. Og her er beviset ditt btw: http://www.rottentomatoes.com/m/star_wars/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sirslask: Ja, men det eneste Phantom Menace har er litt dreping og slåssing mot Darth Maul og podracet. ubertråkig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Phantom Menace likte jeg jævlig før, men altså, hva har den med SW og gjøre egentlig? Sånn historiemessig... og btw, sammenlign podracet med Flåklypa Grand Prix. SkyMarshall: LOL, tror deg ikke. xD *SPOILER**** Anakin er Darth Vader... **SPOILER*** Han dør FAEN Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Høna eller egget ... husker ikke i farta! :| Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vi fikk se Keira Knightley i den filmen. Wut?!? Det var da så sabla mye jeg skulle lære om SW i dag da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Oddvar Brå! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Pff han brakk sabern! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Høna eller egget ... husker ikke i farta! :| Spørs på utgaven du ser. http://en.wikipedia.org/wiki/Han_shot_first Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Trodde alle viste det jeg. Frank Oz er den beste i SW anyways. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nå fikk jeg egentlig litt lyst til å se de originale SW-filmene igjen. Men over til noe annet. Noen som mener de har eksempler på noen perfekte sanger? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva om Luke og Leiah ikke bare hadde kysset men gått all the way? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg