SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fallout er jo kung ... men WOOOHO jeg har "fått meg" Wargames, den gamle nerdefilmen ... den skal sees etterpå. Og det gleder jeg meg vilt til. En av de gamle gode klassikerne det der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wargames er konge. Men ikke oppfølgeren. Verd båndbredda mi though.... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Oppfølgeren til Wargames var egentlig elendig i forhold til orginalen. Imo Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fallout er jo kung E9! Jeg elsker apokalypse-miljø, og da også post-apokalypse, så å få et RPG med mye skyting og gore, samt ødelagte bygninger og 1940's musikk, er DIGG. Oppfølgeren (...) elendig Not the first time Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Oppfølgeren (...) elendigNot the first timeHollywood: Kan det melkes så melkes det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Superman er et godt eksempel på det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Oppfølgeren (...) elendigNot the first timeHollywood: Kan det melkes så melkes det. og hvorfor? Jo.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 E9! Jeg elsker apokalypse-miljø, og da også post-apokalypse, så å få et RPG med mye skyting og gore, samt ødelagte bygninger og 1940's musikk, er DIGG. Vi bør henge sammen engang. Fallout 3 har en så epic sammensettning av 50talls-postapocalipisk miljø, RPG, vold og gørr Oppfølgeren (...) elendigNot the first timeHollywood: Kan det melkes så melkes det. SW klarte det bra, men så er ikke 1,2 og 3 oppfølgere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 SW har tv-serier også da. Samt chrismas special. Melkes enda SW ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Indy4 var så epic phail at jeg fikk fantomsmerter i ræva i sympati med filmserien. De skulle valgt å lage film av Fate of Atlantis i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Med Alec Baldwin som stemmen til Nur-Ab-Sal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sirslask: Du høres ut som en slask, lets go for eeet! Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Født gal, avla vill og fora på piggtråd. Hva legger du i det? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sirslask: Du høres ut som en slask, lets go for eeet! Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail FEIL! Lucas finansierte Empire Strikes Back helt selv, og releasa den gjennom Fox. Eneste problemet han hadde med den filmen var å få Irvin Kershner til å regissere den. Noe han sa ja til til slutt. Ja ... jeg har faktisk inngående peiling på det her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Født gal, avla vill og fora på piggtråd. Hva legger du i det? La meg sitere en meget vis mann: I want it bad. I want it now. Oh can't you see I'm ready now. I've seen all the pictures, I've studied them forever. I wanna make a movie so let's star in it together. Don't make a move 'til I say, "Action." Oh, here comes the Hardcore life. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 SW har tv-serier også da.Samt chrismas special. Melkes enda SW ja. Nå var det oppfølgerene jeg tenkte på da. Var egentlig 4,5 og 6 jeg mente i stad. Phantom Menace er grei, samme med Attack of the Clones men Revenge of the Sith... Ehhh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sirslask: Du høres ut som en slask, lets go for eeet! Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail FEIL! Lucas finansierte Empire Strikes Back helt selv, og releasa den gjennom Fox. Eneste problemet han hadde med den filmen var å få Irvin Kershner til å regissere den. Noe han sa ja til til slutt. Ja ... jeg har faktisk inngående peiling på det her Whaaaaat. Men det med kritikerne var vel rekti? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Prequel-trilogien er nja. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 SW har tv-serier også da.Samt chrismas special. Melkes enda SW ja. Nå var det oppfølgerene jeg tenkte på da. Var egentlig 4,5 og 6 jeg mente i stad. Phantom Menace er grei, samme med Attack of the Clones men Revenge of the Sith... Ehhh Har faktisk problemer med Attack of the Clones jeg da ... jeg mener ... noen som husker scenen med Anakin og berta bakpå den ku-dinosaur-tingen på gresssletta? Husker jeg blei flau av den scenen, og det blir jeg enda. Er ikke til å komme unna at det var et feilvalg å ansette Hayden K. som Anakin. *spy* Men Sith var FEIT ... Sirslask: Du høres ut som en slask, lets go for eeet! Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail FEIL! Lucas finansierte Empire Strikes Back helt selv, og releasa den gjennom Fox. Eneste problemet han hadde med den filmen var å få Irvin Kershner til å regissere den. Noe han sa ja til til slutt. Ja ... jeg har faktisk inngående peiling på det her Whaaaaat. Men det med kritikerne var vel rekti? Ikke litt engang ... Star Wars: A New Hope var så knaksuksess som en film kan få bli. Den hadde 95% i gjennomsnitt av alle anmeldelsene som var av betydning på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg