Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E9! Jeg elsker apokalypse-miljø, og da også post-apokalypse, så å få et RPG med mye skyting og gore, samt ødelagte bygninger og 1940's musikk, er DIGG.

Vi bør henge sammen engang. Fallout 3 har en så epic sammensettning av 50talls-postapocalipisk miljø, RPG, vold og gørr :love:

Oppfølgeren (...) elendig
Not the first time
Hollywood: Kan det melkes så melkes det.

SW klarte det bra, men så er ikke 1,2 og 3 oppfølgere :p

Lenke til kommentar

Sirslask: Du høres ut som en slask, lets go for eeet!

Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail

Lenke til kommentar

Og angående SW: George Lucas fikk nesten ikke lov til å lage oppfølger til Star Wars (1977), fordi kritikerne mente det var en teit Western + sci-fi. Luckily fikk han lage Empire Strikes Back i 1980 som var en helvetes fra suksees. Nå finnes det jo mat, spill, leker og alt mulig SW-effekter. Kritikerne på søttitallet = fail

FEIL!

Lucas finansierte Empire Strikes Back helt selv, og releasa den gjennom Fox. Eneste problemet han hadde med den filmen var å få Irvin Kershner til å regissere den. Noe han sa ja til til slutt.

Ja ... jeg har faktisk inngående peiling på det her :p

Lenke til kommentar
Født gal, avla vill og fora på piggtråd.

Hva legger du i det? :dribble:

La meg sitere en meget vis mann:

I want it bad. I want it now.

Oh can't you see I'm ready now.

I've seen all the pictures,

I've studied them forever.

I wanna make a movie so let's star in it

together.

Don't make a move 'til I say, "Action."

Oh, here comes the Hardcore life.

Lenke til kommentar

FEIL!

Lucas finansierte Empire Strikes Back helt selv, og releasa den gjennom Fox. Eneste problemet han hadde med den filmen var å få Irvin Kershner til å regissere den. Noe han sa ja til til slutt.

Whaaaaat. Men det med kritikerne var vel rekti?

Lenke til kommentar
SW har tv-serier også da.

Samt chrismas special.

Melkes enda SW ja.

Nå var det oppfølgerene jeg tenkte på da. Var egentlig 4,5 og 6 jeg mente i stad. Phantom Menace er grei, samme med Attack of the Clones men Revenge of the Sith... Ehhh

Har faktisk problemer med Attack of the Clones jeg da ... jeg mener ... noen som husker scenen med Anakin og berta bakpå den ku-dinosaur-tingen på gresssletta? Husker jeg blei flau av den scenen, og det blir jeg enda. Er ikke til å komme unna at det var et feilvalg å ansette Hayden K. som Anakin. *spy*

Men Sith var FEIT ...

FEIL!

Whaaaaat. Men det med kritikerne var vel rekti?

Ikke litt engang ... Star Wars: A New Hope var så knaksuksess som en film kan få bli.

Den hadde 95% i gjennomsnitt av alle anmeldelsene som var av betydning på den tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...