Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da satt jeg her og hadde ingenting og gjøre. Sap?

Vurderer GTA.

Skal man spille litt til og bli enda mer forbanna på drittspillet, finne et annet spill, dope seg ned på det man finner, drikke seg god og dritings, leke med fyrverkeri innendørs eller rett og slett noe annet?

Drittspillet! :D

Lenke til kommentar
Skal man spille litt til og bli enda mer forbanna på drittspillet, finne et annet spill, dope seg ned på det man finner, drikke seg god og dritings, leke med fyrverkeri innendørs eller rett og slett noe annet?

Drittspillet! :D

Da er det faen meg best jeg tar meg en god røyk først. Ellers er det en overhengende fare for at jeg må kjøpe nytt tastatur, mus, skjerm og sikkert resten av dataen også.

Lenke til kommentar
Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet.

Skole er bare forberedelse til livet.

Du er voksen, voksen sucks.

True dat, voksen sucks!

Det verste er at det skjer i så glidende overgang, at man ikke merker det før man plutselig tenker seg om, og finner ut livet var mye bedre før.

Vet ikke om du prøver å overtale oss andre, eller deg selv, Bytex :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hun jeg snakket med for et par dager siden... Før jeg stakk for å spille Fallout

Tihi... Snakket hun med deg? Hvordan var det? Var det ikke skummelt? Jenter er så rare. Prøvde å spørre en om specs en gang, men hun bare rødmet og klappet til meg før hun gikk.

Lenke til kommentar
Tihi... Snakket hun med deg? Hvordan var det? Var det ikke skummelt? Jenter er så rare. Prøvde å spørre en om specs en gang, men hun bare rødmet og klappet til meg før hun gikk.

Kjempeskummelt, hun var kjempe rar, vel, jeg ble kjmperar når jeg snakket med henne. Men på en god måte. Vel, det var ikke så mye om specs med mer om bandwich

Spelte du fallout istadenfor? *sjå dumt på*

Vel, ghols'ene som plutselig dukker opp i fallout er mindre skumle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...