CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da satt jeg her og hadde ingenting og gjøre. Sap? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal man spille litt til og bli enda mer forbanna på drittspillet, finne et annet spill, dope seg ned på det man finner, drikke seg god og dritings, leke med fyrverkeri innendørs eller rett og slett noe annet? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da satt jeg her og hadde ingenting og gjøre. Sap? Vurderer GTA. Skal man spille litt til og bli enda mer forbanna på drittspillet, finne et annet spill, dope seg ned på det man finner, drikke seg god og dritings, leke med fyrverkeri innendørs eller rett og slett noe annet? Drittspillet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal man spille litt til og bli enda mer forbanna på drittspillet, finne et annet spill, dope seg ned på det man finner, drikke seg god og dritings, leke med fyrverkeri innendørs eller rett og slett noe annet? Drittspillet! Da er det faen meg best jeg tar meg en god røyk først. Ellers er det en overhengende fare for at jeg må kjøpe nytt tastatur, mus, skjerm og sikkert resten av dataen også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Mount & Blade, fantastisk! Ellers så kan du invistere i Fish Tycoon og Plant Tycoon . Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet.Skole er bare forberedelse til livet. Du er voksen, voksen sucks. True dat, voksen sucks! Det verste er at det skjer i så glidende overgang, at man ikke merker det før man plutselig tenker seg om, og finner ut livet var mye bedre før. Vet ikke om du prøver å overtale oss andre, eller deg selv, Bytex . Endret 4. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lars, kva heiter drittspelet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvilket spill, lars? Lars, kva heiter drittspelet? COD5. Forpulte jævla drittjapser som prøver å spidde meg som en rekesushi! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stakk ikke du og spilte Fallout 3 a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stakk ikke du og spilte Fallout 3 a? Fant ut at jeg ikke blei engasjert nok av det. Det er alt for slapp-av-spill akkurat nå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg gjorde det... Hvor ble det egantlig av den jenta... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stakk ikke du og spilte Fallout 3 a? Fant ut at jeg ikke blei engasjert nok av det. Det er alt for slapp-av-spill akkurat nå Hehe.. Go-and-explore Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg gjorde det...Hvor ble det egantlig av den jenta... Jenter? Hvor? Her er det bare nerder og fbi-agenter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hun jeg snakket med for et par dager siden... Før jeg stakk for å spille Fallout Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hun jeg snakket med for et par dager siden... Før jeg stakk for å spille Fallout Tihi... Snakket hun med deg? Hvordan var det? Var det ikke skummelt? Jenter er så rare. Prøvde å spørre en om specs en gang, men hun bare rødmet og klappet til meg før hun gikk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Spelte du fallout istadenfor? *sjå dumt på* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg rundet den lengste reisen istede for å besøke dama. Ikke akkurat et nytt konsept dette nei. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tihi... Snakket hun med deg? Hvordan var det? Var det ikke skummelt? Jenter er så rare. Prøvde å spørre en om specs en gang, men hun bare rødmet og klappet til meg før hun gikk. Kjempeskummelt, hun var kjempe rar, vel, jeg ble kjmperar når jeg snakket med henne. Men på en god måte. Vel, det var ikke så mye om specs med mer om bandwich Spelte du fallout istadenfor? *sjå dumt på* Vel, ghols'ene som plutselig dukker opp i fallout er mindre skumle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg