Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er ekstremt flau, min mor visste ikke hva Blue-ray var engang.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er ekstremt flau, min mor visste ikke hva Blue-ray var engang.. Skjønner jeg godt. Nemlig ingenting som heter Blue-ray. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er ekstremt flau, min mor visste ikke hva Blue-ray var engang.. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) drit nå i leifene da. edit: oo.. visste ikke at det var uten e.. *flau* Endret 4. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Velkommen tilbake Thanks Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) JEg begynner i morgen, og må ærlig innrømme at jeg gleder meg. Meto! Vellkommen! Korleis var fjellet Cyph? Endret 4. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Usj. Skole i morgen, glede seg til ferie. Vinterferie, glad litt. Etter vinterferie glede seg til påskeferie, påske ferdig glede seg til sommer. Sommer kommer, mye glede. Høst, glede seg til høstferie. Ferien over, glede seg til juleferie. Og så er skolen ferdig, så er det samme med jobb - kanskje mindre ferie. JEG LIKER IKKE SAMFUNNET SÅNN DET ER NÅ! EDIT: Dessuten er det ukult og vokse opp og miste julemagien. Endret 4. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet. Skole er bare forberedelse til livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Snakkes seinere folkens. Her blir det Brun Jamaica Rom og Fallout 3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet.Skole er bare forberedelse til livet. Du er voksen, voksen sucks. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet.Skole er bare forberedelse til livet. Det er sant. I gjengjeld bruker man mer av tiden sin, da. Løsning: kjøpe rik tante i statene! =D Endret 4. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vellkommen! Korleis var fjellet Cyph?Kinda boring Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men med JOBB tjener man masse PENGER og kan kjøpe egen leilighet og hva man vil. Det er livet.Skole er bare forberedelse til livet. Det er sant. I gjengjeld bruker man mer av tiden sin, da. Løsning: kjøpe rik tante i statene! =D Bruker mer tid? O_O Jeg bruker mindre tid på jobb enn jeg gjorde på skole. oO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jobb drar man ikke med seg hjem (les: lekser, prøver og sånt tull). Jobb drar man bare til, og drar hjem etterpå og gjør hva man vil. Jobb er kult. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vellkommen! Korleis var fjellet Cyph?Kinda boring Er det så rart, du hadde ikke nett...Det ble vel nesten nervesammenbrudd på deg stakar ^^, Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jobb drar man ikke med seg hjem (les: lekser, prøver og sånt tull). Jobb drar man bare til, og drar hjem etterpå og gjør hva man vil. Jobb er kult. Er ikke alle som er såpass heldige gitt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jobb er kult. Dritkult, lzm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg