Sunset Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 God kveld alle sammen! Skole i morra, og jeg.. eh.. gleder meg! yup, natta. Skal opp 5.20 Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Altså, det BLIR ikke bedre enn dette; Jeg har smurt meg GOURMETLOFF med RIPSGELE og MULTESYLTETØY (separert, så klart), begge med et fint lag brelett under. Går og nyter herligheten foran TV'n. Noe bra å se? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan skal man publisere det om man ikke får poste? Eller skrev du skrive? Ah, buggers, jeg går og legger meg litt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Se hva jeg koser meg med Digger det spillet så sykt. Et av de bedre til Nintendo 64...Men Zelda Ocarina of time, what a dream...Beste spillet ever...Har begge Zelda spillene til N64 emulator på PC'en ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, husker jeg og venninna mi spillte Zelda hele tia før. Det var tider... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre? Han tar ikke betalt og jeg tror ikke noen av bøkene hans solgte spesielt bra før det hele tok av når Ingar Sletten Kolloen skrev en biografi om ham. Så, om du vil skylde på noen for at Gjerstad kanskje plutselig soper inn noen kroner, bør du skylde på Kolloen fordi han er en så forbasket god biograf. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, husker jeg og venninna mi spillte Zelda hele tia før. Det var tider... Selvfølgelig var det tider, dere spilte jo tidenes beste spill Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Se hva jeg koser meg med Digger det spillet så sykt. Njæ. Last ned Conker's Bad Fur Day, og Banjo Kazooie i samme slengen. Har alt sammen jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 HELLO IM BACK FROM SPACE EVERYBODY. Neida. Men jeg er back. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 HELLO IM BACK FROM SPACE EVERYBODY. Neida. Men jeg er back. Har du vært borte..? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 HELLO IM BACK FROM SPACE EVERYBODY. Neida. Men jeg er back. Velkommen til planeten jorden, du er nå kommet til HW.no eller Diskusjon.no, og hjertet av det hele DNFK..Håper du trives *gi velkomstdrink* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Woho! Her hører jeg om folk som begynne skolen i morgen, mens jeg har fri frem til Onsdag! Velkommen tilbake cyph. Endret 4. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 HELLO IM BACK FROM SPACE EVERYBODY. Neida. Men jeg er back. Har du vært borte..? Det var da ikke veldig snilt sagt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 JEg begynner i morgen, og må ærlig innrømme at jeg gleder meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kanin33: Jaa... fra 1. jan. Mye shit å lese gjennom.. orker ikke se i DNFK, er jo 50 sider sikkert Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kanin33: Jaa... fra 1. jan. Mye shit å lese gjennom.. orker ikke se i DNFK, er jo 50 sider sikkert Du gikk glipp av en oppryddning på 10 minutter tidligere idag, tok litt av her inne Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kanin33: Jaa... fra 1. jan. Mye shit å lese gjennom.. orker ikke se i DNFK, er jo 50 sider sikkert 1. januar.. det er vel ikke så lenge? Oi er det 4. i dag.. Tiden går jo alt for fort Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sameboe: Hehe Jeg er her nå heldigvis =) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Velkommen! edit:...tilbake! Endret 4. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg