Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har klart å svelge kulen min. En gang. Jeg merker det med en gang kulen løsner litt. XD

Tok først kula jeg, før jeg svelga stanga også (den første laaange :ohmy: ) og en kule til O.o

 

Hvis det er veldig grovt tror jeg moderatorene fjerner nicke.

Uffda, tenk hvordan vi skulle skilt hverandre om alle nicka hadde blitt fjerna

Lenke til kommentar
Jeg har klart å svelge kulen min. En gang. Jeg merker det med en gang kulen løsner litt. XD
Tok først kula jeg, før jeg svelga stanga også (den første laaange :ohmy: ) og en kule til O.o
Vurdert å bare la den gro? :p

 

Jeg svelger ikke piercingene jeg har i leppen eller ørene da. Eller den i brystvorten. Det hadde vært godt gjort. Og jeg har bare svelgt den i tungen en gang, og bare kulen. :wee:

Lenke til kommentar
Hah, hva haru sleika på nå a?

 

Skjer fint lite her. Folk stresser bak meg fordi sql-serveren, printserveren og en terminalserver er nede. Makan til mas :dontgetit: skjer dera?

nei jeg spiste pizza i går også var jeg så sulten så jeg klarte ikke å vente til den blei kaldere :(

 

jeg sitter på skolen og kjeder meg. nå ringte det inn.

 

slutta på være på whinerz?

Lenke til kommentar
Vurdert å bare la den gro?
Er du gal? elsker den jo :(

 

 

nei jeg spiste pizza i går også var jeg så sulten så jeg klarte ikke å vente til den blei kaldere :(

jeg sitter på skolen og kjeder meg. nå ringte det inn.

 

slutta på være på whinerz?

Nei, er da på whinerz iblant. Men lite liv der nå som alle er på IRC. Og det orker jeg ikke for tida

Lenke til kommentar
Vurdert å bare la den gro?
Er du gal? elsker den jo :(

For min del så er ikke piercinghullene mine verdt noe som helst om det ikke har vært noe i dem på en måned elns. Da kan de bare gro for min del, så stikker jeg heller opp igjen.

 

EDIT: DET SÅ TVILSOMT UT :(

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har klart å svelge kulen min. En gang. Jeg merker det med en gang kulen løsner litt. XD
Tok først kula jeg, før jeg svelga stanga også (den første laaange :ohmy: ) og en kule til O.o
Vurdert å bare la den gro? :p

 

Jeg svelger ikke piercingene jeg har i leppen eller ørene da. Eller den i brystvorten. Det hadde vært godt gjort. Og jeg har bare svelgt den i tungen en gang, og bare kulen. :wee:

Joda, jeg er ganske så sikker på at du svelger den i brystvorten av og til! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...