Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen! :D

morgen m1 (norr morginn)

1 tiden omkring soloppgang, første del av dagen tidlig en m- / klokka sju om m-en / jogge hver m- / være oppe til den lyse m- / fra m- til kveld hele dagen / overf: fra tidenes m- / som hilsen: god m-!, jf *morn

2 neste dag, dagen etter, nærmeste framtid i m- tidlig / i m- ettermiddag, kveld / vi ses i m-! / det skal skje i m- den dag i morgen og ikke en dag senere / ikke bekymre seg for den dag i m-

Slutt å pirk.

Morgen er når man står opp og frokost er dagens første måltid, uavhengig av klokkeslett og om det er lyst eller mørkt ute :p

Lenke til kommentar
Så han feiga ut? Han ville ikke bli avslørt som juksemaker? Beviser ikke det, nettopp at han er en juksemaker?

Tja ...

Mannen er over 80 år, så jeg har forståelse for at han ikke ønsker å være med i et program som SK. Når det er sagt så har jeg ingen tro på at mannen har overnaturlige evner.

Lenke til kommentar
Så han feiga ut? Han ville ikke bli avslørt som juksemaker? Beviser ikke det, nettopp at han er en juksemaker?

Tja ...

Mannen er over 80 år, så jeg har forståelse for at han ikke ønsker å være med i et program som SK. Når det er sagt så har jeg ingen tro på at mannen har overnaturlige evner.

Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre?
Hvor mye penger han tjener er jeg ikke helt sikker på. Begrepet forretningshemmelighet er heller ikke ukjent for meg.
Lenke til kommentar

Jeg (nå har jeg ikke lett heller) har ikke sett noe som helst for at oldisen tar betalt for tjenester, dermed ser jeg på det han eventuelt skulle fått som godtgjørelse (på samme måte som ble gjort mot kirken i begynnelsen, som førte til store eiendommer og makt til kirken).

Lenke til kommentar
Han tar ikke betalt for tjenestene sine. Men han tjener sikkert bra på boka/bøkene.

Joda. Men jeg tror nok neppe han planla å gi ut en bok for å tjene penger når han begynte å hjelpe folk for flere tiår siden.

Og etter det jeg har hørt tar han ikke penger for tjenestene sine, og nekter til og med å ta mot gaver fra folk.

Så uansett hva en sier om "evnene" hans så tror jeg ikke han gjør dette for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...