Laffe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Min gjetning ville vært: "Om vinteren?" k. 1 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Her jeg bor har vi vinterferie i uke 11. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Flink du er. ^^Hvilken var det? Den andre (Red dragon) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Heldig som jeg er så har jeg ikke warn-meter Den saken kan fort fixes hvis vi finner en god grunn til det.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Heldig som jeg er så har jeg ikke warn-meter Den saken kan fort fixes hvis vi finner en god grunn til det.. Eey.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 God morgen! morgen m1 (norr morginn) 1 tiden omkring soloppgang, første del av dagen tidlig en m- / klokka sju om m-en / jogge hver m- / være oppe til den lyse m- / fra m- til kveld hele dagen / overf: fra tidenes m- / som hilsen: god m-!, jf *morn 2 neste dag, dagen etter, nærmeste framtid i m- tidlig / i m- ettermiddag, kveld / vi ses i m-! / det skal skje i m- den dag i morgen og ikke en dag senere / ikke bekymre seg for den dag i m- Slutt å pirk. Morgen er når man står opp og frokost er dagens første måltid, uavhengig av klokkeslett og om det er lyst eller mørkt ute Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nå skal jeg gå tur med bikkja. Wish me luck! RAPPORT: Kaldt. Grader: -12,4 Cº Realfeel: -30 Cº Endret 4. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så han feiga ut? Han ville ikke bli avslørt som juksemaker? Beviser ikke det, nettopp at han er en juksemaker? Tja ... Mannen er over 80 år, så jeg har forståelse for at han ikke ønsker å være med i et program som SK. Når det er sagt så har jeg ingen tro på at mannen har overnaturlige evner. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så han feiga ut? Han ville ikke bli avslørt som juksemaker? Beviser ikke det, nettopp at han er en juksemaker? Tja ... Mannen er over 80 år, så jeg har forståelse for at han ikke ønsker å være med i et program som SK. Når det er sagt så har jeg ingen tro på at mannen har overnaturlige evner. Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre?Hvor mye penger han tjener er jeg ikke helt sikker på. Begrepet forretningshemmelighet er heller ikke ukjent for meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg (nå har jeg ikke lett heller) har ikke sett noe som helst for at oldisen tar betalt for tjenester, dermed ser jeg på det han eventuelt skulle fått som godtgjørelse (på samme måte som ble gjort mot kirken i begynnelsen, som førte til store eiendommer og makt til kirken). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre? Han tar ikke betalt for tjenestene sine. Men han tjener sikkert bra på boka/bøkene. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Han tar ikke betalt for tjenestene sine. Men han tjener sikkert bra på boka/bøkene. Joda. Men jeg tror nok neppe han planla å gi ut en bok for å tjene penger når han begynte å hjelpe folk for flere tiår siden. Og etter det jeg har hørt tar han ikke penger for tjenestene sine, og nekter til og med å ta mot gaver fra folk. Så uansett hva en sier om "evnene" hans så tror jeg ikke han gjør dette for å tjene penger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 puss tenner folkens Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 puss tenner folkens hahahaha Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så uansett hva en sier om "evnene" hans så tror jeg ikke han gjør dette for å tjene penger. Det tror ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Se hva jeg koser meg med Digger det spillet så sykt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 God kveld alle sammen! Skole i morra, og jeg.. eh.. gleder meg! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Se hva jeg koser meg med Digger det spillet så sykt. Njæ. Last ned Conker's Bad Fur Day, og Banjo Kazooie i samme slengen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Forslag til ny lek: Ikke lov å skrive i tråden. Man må åpne hurtigsvarboksen, skrive det man vil ha sagt, ta skjermskudd og publisere skjermskuddet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg