Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Opera har tryllestav så hver gang jeg skal logge inn på hvilken som helst side, så trykker jeg bare en knapp så er jeg innlogget Er vel noe slikt på Firefox og? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er vel noe slikt på Firefox og? Jepp. Men er bare konstant innlogget jeg. Liker ikke helt at Firefox skal ta vare på mine credentials, er nok litt paranoid jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, det er latterlig praktisk på noen punkter. Helt til du skal bruke det på en annen pc, har formatert og skal legge inn info på nytt og god knows what. Haha, derfor ein lærar seg passorda utanat. Jepp, men firefox har ikkje eit teit namn på det, dei kallar det berre for "Hugsing av passord". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Joda, men jeg snakker om programmer hovedsaklig som logger deg på automatisk, uten at du trenger å trykke "logg på" en gang. Eller sider som husker passord. Blæ. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Opera har tryllestav så hver gang jeg skal logge inn på hvilken som helst side, så trykker jeg bare en knapp så er jeg innlogget Er vel noe slikt på Firefox og? Bruker selv Opera. Den tryllestaven dukker alltid opp, men den har aldri funket. Ikke vet jeg hvorfor, og ikke bryr jeg meg så mye heller. Det er vell mer MSN og lignende program som er irriterende å glemme passordet på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har aldri hatt problemer med den - annet enn at jeg glemmer passordet om jeg skal logge meg på en annen PC. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det eneste "tryllestaven" ikke får lov til å ta vare på er passord jeg bruker ang. netthandel...er nok litt paranoid ja... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eplefe har mange meninger, både gode og dårlige Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg var ikkje utro, eg lovar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg trenger en hårklipp. Hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg trenger en hårklipp. Hva skal jeg gjøre med det? La det gro, farge det svart, sminke deg og sett deg i et mørkt hjørne og gråt fordi du ble slått av Wheelman i konkurransen om årets bruker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hu andre? Jeg _vet_ du trodde hun siktet til deg. Kanskje Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg var ikkje utro, eg lovar! *hulke* Jeg trenger en hårklipp. Hva skal jeg gjøre med det? La det gro, farge det svart, sminke deg og sett deg i et mørkt hjørne og gråt fordi du ble slått av Wheelman i konkurransen om årets bruker. Og avatarkonkurransen! Gogo WheelMan! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 La det gro, farge det svart, sminke deg og sett deg i et mørkt hjørne og gråt fordi du ble slått av Wheelman i konkurransen om årets bruker. Og avatarkonkurransen! Gogo WheelMan! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Seigmen er så epic. *sitte i et hjørne og gråte og høre på annen musikk fordi han ikke føler seg glad nok for Seigmen* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eplefe har mange meninger, både gode og dårlige Sorry, ikke dårlige - meninger jeg er uenig i var det jeg mente Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg trenger en hårklipp. Hva skal jeg gjøre med det? La det gro, farge det svart, sminke deg og sett deg i et mørkt hjørne og gråt fordi du ble slått av Wheelman i konkurransen om årets bruker. Jeg hater deg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg trenger en hårklipp. Hva skal jeg gjøre med det? Kom til meg! *vifte med saks* :ph34: Eg kan sende deg nudephotos? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 La det gro, farge det svart, sminke deg og sett deg i et mørkt hjørne og gråt fordi du ble slått av Wheelman i konkurransen om årets bruker. Og avatarkonkurransen! Gogo WheelMan! Se filmen hos Youtube Hahahhahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg