Catkin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Oh, herrrrigud. Hvor er "pynt deg som askepott"??? Og hvor er graviditet og spedbarn-delen?? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 åja, du tror at jeg er feminist Ballus? Kva fekk deg til å komme med det utsagnet? Eg tenkte som så at sidan eg er gut, kunne det hende at eg er innhabil ettersom eplefe på ein måte er ein av gutane. Eg har ikkje komt med nokon antydning til at du er feminist, tanken har ikkje streifa meg eingong. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nice one Alltid like gøy med jenter som prøver å være en av gutta for at flesteparten av gutta skal like henne.. Sier ikke at det gjelder deg, men om skoen passer så.. Bedre enn overdrevent feminister i allefall Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nåja, fikk bare inntrykk av at du mente at din mening ikke telte siden du var gutt eller noe sånt. Men da misforsto jeg tydeligvis. Det er vist sirslask som kaller meg det. Men jeg gjetter vel på at siden man er i fåtall på et sted hvor guttene styrer, så blir man vel stempla så fort man bryter med strømmen. Er ganske så sikker på at om flere av guttene i tråden hadde vært jenter, så hadde pipa fått en helt annen lyd, og jeg ville hatt flere med meg istedet for imot. Endret 4. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vennlig tone, da blir det hyggeligere å lese tråd. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nåja, fikk bare inntrykk av at du mente at din mening ikke telte siden du var gutt eller noe sånt. Men da misforsto jeg tydeligvis. Welcome back babe! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nåja, fikk bare inntrykk av at du mente at din mening ikke telte siden du var gutt eller noe sånt. Men da misforsto jeg tydeligvis. Er ganske så sikker på at om flere av guttene i tråden hadde vært jenter, så hadde pipa fått en helt annen lyd, og jeg ville hatt flere med meg istedet for imot. Det gjer ikkje noko. Anngåande det som er utheva, såg du kven du fekk kommentarar frå? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Thank you mister! Ballus: hahaha, mener du Eplefe og hu andre som snakka mot meg? hohoh, jeg regner liksom ikke helt med dem i noen som helst diskusjon i å være enig med meg. Hadde jg sagt at mord var galt, ja så hadde de klart å vri det om til at jeg var teit og at de var uenig. Endret 4. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Thank you mister! Me missed you very much. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) awww.. sweet! Jeg har ikke nett enda da, er ikke hjemme.. men får snart fiksa meg det Hater å måtte avbryte diskusjoner fordi jeg ikke har nett, men men.. lillium: ja hu smårips_eier dama.. Endret 4. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kommer egentlig veldig ofte kvalme fra deg, Eplefe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Aaaah, hun, ja. Dere må gjerne skifte tema, altså. Ikke meg imot. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kommer egentlig veldig ofte kvalme fra deg, Eplefe.Love's not a competition (but I'm winning). Satan, ulempen med auto-innlogging er at når man har gjort det noen år glemmer man fort passord. Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er dette andre siden dere diskuterer noe så patetisk? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ballus: hahaha, mener du Eplefe og hu andre som snakka mot meg? hohoh, jeg regner liksom ikke helt med dem i noen som helst diskusjon i å være enig med meg. Hadde jg sagt at mord var galt, ja så hadde de klart å vri det om til at jeg var teit og at de var uenig. No kan det være ting i bilete eg ikkje veit om, men som regel reknar ein med alle personar som kjem med utspel i ein diskusjon. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kommer egentlig veldig ofte kvalme fra deg, Eplefe.Love's not a competition (but I'm winning). Satan, ulempen med auto-innlogging er at når man har gjort det noen år glemmer man fort passord. Den har jeg opplevd før, Eplefe. Auto-innlogging kan noen ganger være så sinnsykt upraktisk. Men til vanlig opprettholder den en viss standar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, det er latterlig praktisk på noen punkter. Helt til du skal bruke det på en annen pc, har formatert og skal legge inn info på nytt og god knows what. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hu andre? Jeg _vet_ du trodde hun siktet til deg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det verste er jo at du er så vant til auto-innlogging at du glemmer helt hva passordet kunne ha vært. Det kan jo være alt fra A til Å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg