OldiThenrik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vil gi tilbakemelding på artikkelene min? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gahgah! Det er ikkje lov å reklamere/linke til eige materiale. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vil gi tilbakemelding på artikkelene min? Kjedelig språk. Du har ikke brukt uttrykker "Hui, hvor det går!" en eneste gang. Den setningen hører hjemme i en hver seriøs artikkel. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei jeg har ikke lest de Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vil gi tilbakemelding på artikkelene min? Kjedelig, uten egent innhold eller særlig informasjon. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har en ide hvordan mr Tojo på forumet ser ut? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 slutt å kødd WM har en skikkelig BURN på ei som ble forbanna på meg for en stund tilbake, og da inngår Mr.Tojo med i den BURNEN Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Samen skaffet seg bil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 JEG SVEVER! Have you been had a visit from sweet miss Mary Jane or something? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lars: Jeg vet ikke helt hva det er, men "let's just say I didnt sleep in my own bed last night". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du er utro, jeg visste det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Maybe we should say that you didn't get any sleep at all Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lars: Jeg vet ikke helt hva det er, men "let's just say I didnt sleep in my own bed last night". Gratulerer. Året startet godt med andre ord. Var det hu heite nabojenta du har snakka om eller noen andre? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du er utro, jeg visste det. Utro? WheelMan: Joda, det gjorde jeg. Lars: Jeg vet ikke helt hva det er, men "let's just say I didnt sleep in my own bed last night". Gratulerer. Året startet godt med andre ord. Var det hu heite nabojenta du har snakka om eller noen andre? Ei veninne som trengte seg inn på rommet mitt på nyttårsaften. Ikke hun heite nabojenta nei, men likefullt ei knallheit dame. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Lange setninger på 1337 irriterer ræven av meg. Edit: Og nei, jeg er ikke med på sidemålsutfordringen, jeg er for lat til å forplikte meg til å skrive noe som helst fast over en lengre periode. Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg satser på at flaksen min ikke er helt oppbrukt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg