Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg smugler aldri (Les: alltid).Goodie. PM meg kontonr og jeg sender bestilling. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Haha, tar det i kveld ^^ Må sjekke litt på plassen. Ble brått mye som skulle være med ned. Men, nå skal jeg ut og spise frokost. Begynner å bli mørkt alt, hirr hirr (de som tok den er smarte) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da var jeg hjemme igjen. Lenge siden jeg har vært alene nå. De siste ukene har jeg bare vært med familie og venner. Savner Norge allerede, jeg. <3 Hva holder folket på med i dag da? Det er vel i morra mange av dere må komme dere på skolebenken igjen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 FITTE!!!! Har klart å miste lommeboka mi med 200kr og bankkort >.< De kan for min del stjele 200kr, men please levere lommeboka med bankkortet tilbake!!!! FØCKINGS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 FITTE!!!! Har klart å miste lommeboka mi med 200kr og bankkort >.<De kan for min del stjele 200kr, men please levere lommeboka med bankkortet tilbake!!!! FØCKINGS Ring og få det sperret og bestill nytt. Nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har gjort, men jeg vil gjerne ha lommeboka mi tilbake. Den er spesiell for meg, den person som finner lommeboka vil ikke bry seg om den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har gjort, men jeg vil gjerne ha lommeboka mi tilbake. Den er spesiell for meg, den person som finner lommeboka vil ikke bry seg om den. Jeg bryr meg nå... Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Takk for omtanken din Kos deg med den Jeg er såååå forbannet på meg selv nu, jeg er årets IDIOT (for 2009) allerede. Kan ikke huske sist når jeg er forbannet, så forbannet. Endret 4. januar 2009 av Fox Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg kan korrigera deg om du tek feil.MSg: Cigarettes plz. Det er ikke lov å rette på andres skrivefeil Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men kan man korrigere retningslinjene da? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal korrigere deg jeg.. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Haha, no må dykk vere snille, barn. Oh, dykk må sjå meg og kjærasten på julekvelden med eine nevøen min. Eg hadde båe nevøane mine OG kjærasten min på eit tidspunkt. Eg trur ikkje eg har vore så glad på lenge. Og nevøane mine er tvillingar, han på bileta er Lucas. Dei hadde matchende matrosdressar! Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du suger til å skrive nynorsk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du suger til å skrive nynorsk Eg sug til å skrive noko eg hadde som hovudmål? Eg tvilar på at du kan finne ein feil, for å vera ærleg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg finner ingen feil, men jeg hater nynorsk da det bare tar lengre tid å lese. Ergo; Du suger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Slår over nå og da. Har ikke skole lenger, så det blir langt mellom hver gang jeg skriver det. Vil ikke miste skillza mine. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er ikke matchende feil? Skal det ikke være matchande? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så du har ikke meldt deg på nynorskutfordringen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er ikke matchende feil? Skal det ikke være matchande? Nynorsk læreren min erger seg over at folk tror de kan nynorsk ved å legge til "a"-er. Ikke alt med en tillagt "a" blir nynorsk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikkje til å skrive nynorsk. Jeg finner ingen feil, men jeg hater nynorsk da det bare tar lengre tid å lese. Ergo; Du suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg