Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den spøken er alltid like morsom. Gleder meg til å ta den på skolen i morgen mrbjoern: Dere andre kan også delta i samtalen da Det virka som om dykk er kjende frå før, og dykk snakkar på eit meir personleg nivå enn det som passar seg her. Ta samtalen ein anna stad. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Haha, se her. Vi er alle for late til å gå tilbake til førstesiden for å se hva som stemmer. Men ja, kan godt bidra litt til samtalen jeg. Du ble ikke spist av isbjørner oppe på Svalbard MSg? Har noen venner som er der oppe nå, btw. edit: Se så. Msn snakk regelen var bare en av mange som aldri ble ført opp, men som vi bare diskuterte under regeltråden (som det er linket til i førsteposten) Endret 4. januar 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det virka som om dykk er kjende frå før, og dykk snakkar på eit meir personleg nivå enn det som passar seg her. Ta samtalen ein anna stad. Jeg kjenner kun Kong_Kake gjennom forumet, og har ikke vært i nærheten av å prate med han personlig noen gang. Har bare en liten forkjærlighet for fyren <3 :!: Men ja, kan godt bidra litt til samtalen jeg. Du ble ikke spist av isbjørner oppe på Svalbard MSg? Har noen venner som er der oppe nå, btw. Ingen isbjørn ett enda, så ingen skadde skjedd og ingen skjede skadd. Jasså? Hvor bor dem? Hvor lenge blir de her? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke jeg har MSg på MSN.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ingen isbjørn ett enda, så ingen skadde skjedd og ingen skjede skadd. Jasså? Hvor bor dem? Hvor lenge blir de her? Jammen det er bra. Vet ikke hvor de bor. Hun ene flyttet opp dit nå i høst, og hun andre er der på besøk. Reiser sørover igjen i morgen. Men srsly, Svalbard er vel ikke SÅ stort? =D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke jeg har MSg på MSN.. Damn. Legg meg til da.. Jeg er en hyggelig person: [email protected] <-- jah, that's right. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jammen det er bra. Vet ikke hvor de bor. Hun ene flyttet opp dit nå i høst, og hun andre er der på besøk. Reiser sørover igjen i morgen. Men srsly, Svalbard er vel ikke SÅ stort? =D Sweet, da tar vi samme fly. Drar også ned igjen i morgen. Hva heter hun du kjenner her oppe? Svalbard er vel kanskje 20/25 mil hver vei tror jeg? Aner ikke egenlig. Men er ganske stort ja. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 MSg, kor i Noreg bur du ellers? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mrbjoern: Det er tilfeldigvis ikke Heidi og Therese? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg bor på Hadeland, nærmere bestemt Vesletun på Lunner. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mrbjoern: Det er tilfeldigvis ikke Heidi og Therese? Pokker så skremt eg blir! Det er namnet på henhaldsvis ex-kjærasten min og ho eg har noko for no. Du har ein fin tur då MSg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for det Ballus; jeg driver ^^ Sprit og tobakk (for dem som røyker eller snuser) er latterlig billig her oppe..! En liter absolutt = 120 kroner. En liter Baccardi Razz = 110 kroner. Fem pakker Petterøe's 3 = 149 kroner. Ti bokser General løs = 199 kroner. En liter melk koster dog rundt 20 kroner og en rømmeboks koster rundt 40 kroner. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror jeg har lagt deg til på MSN nå Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stemmer det, men du står som avlogget eller noe :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Eg meiner å hugse at det ikkje er lov å føre msn-samtalar i kaféen. Korrekt meg om eg tek feil. Eg kan korrigera deg om du tek feil. MSg: Cigarettes plz. Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mrbjoern: Det er tilfeldigvis ikke Heidi og Therese? Joda. ^^ Du er fra Hof ser jeg. Kjenner de godt eller? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg meiner å hugse at det ikkje er lov å føre msn-samtalar i kaféen. Korrekt meg om eg tek feil. MSg: Cigarettes plz. Hmm, kvoten er nok egentlig brukt opp alt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg smugler aldri (Les: alltid). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 mrbjoern: Det er tilfeldigvis ikke Heidi og Therese? Joda. ^^ Du er fra Hof ser jeg. Kjenner de godt eller? Hehe, ja, gikk tre år i klasse med Heidi, og går i klasse med Therese nå og siden vi var de eneste fra Hof, så ble vi relativt gode venner ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg