Olum Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Høres digg ut Snorre. Jeg begynner virkelig å se fram til jeg blir pensjonist. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg gleiar meg til imorgon, sjølv om eg ikkje er heilt sikker på om det verkeleg er då me begynner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det sånn at man har fri i morgen? Jeg har fri i morgen og en uke til . Urettferdig! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Til fredag tar jeg meg 1 ukes ferie til Gran Canaria Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Enig, Olum. Blir fint å komme inn i de vanlige rutinene igjen. Jeg gleder meg faktisk litt. I ferien har jeg egentlig bare kjedet meg. Jula er ikke det den en gang var. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har fri i morgen og en uke til . Oh yeah! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jula er ikke det den en gang var. Enig, derfor jeg har spedd på med billig sprit og snøscooterkjøring på Svalbard i romjulen. Drar ned igjen på mandag. Endret 4. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Joda, bra nok den Enn du da? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Grei nok Koser meg på Svalbard med 30 minus og snøscooter dagen lang ^^ Fikk du noe fint til jul (gidder ikke ta den dårlige og oppbrukte i år-vitsen..)? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Høres egentlig litt chill ut (og kaldt). ^^ Neh.. Fikk penger og filmer og sånn, det vanlige. Hva fikk du til jul i år da? (Morsomt, ikke sant?) Ballus: Det var jo ganske dødt her, sant? Så noe må man jo gjøre Endret 4. januar 2009 av Kong _Kake Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Msn - samtale pog? Beklager.. Jeg trodde dette var en tråd ment for slarv. Høres egentlig litt chill ut (og kaldt). ^^ Neh.. Fikk penger og filmer og sånn, det vanlige. Hva fikk du til jul i år da? (Morsomt, ikke sant?) Sweet da. Jeg fikk penger, filmer, musikk, spill, klær og litt ymse i år ^^. Bah, jeg gikk i fella!! (ja, morsomt ^^) Ballus: Det var jo ganske dødt her, sant? Så noe må man jo gjøre Veldig dødt også.. Men, Svalbard er chill ^^ Skal ut på tur igjen nå etterpå. Men har mistet absolutt alt av tidsbegrep her oppe nå; mørketid ftl.. Endret 4. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Msn - samtale pog? Egentlig ganske enig. Står vel i reglene for tråden på førstesiden også, gjorde hvertfall det en gang i tiden. Og det blir jo ikke mindre dødt for oss andre forumbrukere, om to stykker sitter å snakker internt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Den spøken er alltid like morsom. Gleder meg til å ta den på skolen i morgen mrbjoern: Dere andre kan også delta i samtalen da Endret 4. januar 2009 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg meiner å hugse at det ikkje er lov å føre msn-samtalar i kaféen. Korrekt meg om eg tek feil. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eg meiner å hugse at det ikkje er lov å føre msn-samtalar i kaféen. Korrekt meg om eg tek feil. Da beklager jeg at jeg ikke har Kong_Kake på msn. Eller har jeg? Kong_Kake, har jeg deg på MSN? I så fall hyl ut, så kan vi kule oss der i stedet siden folk er kjipe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg