Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva faen gjør gardinen i ørkenen? og jeg foretrekker Kameler i en ørken jeg :)

 

Du henger gardinene i vinduet så du stenger sola ute, så det ikke blir så varmt, det er enkel matte, til og med et panda foster forstår den enkle psykologiske undertonen som ligger bak denne tankegangen.

 

Kameler blir fine hjulkapsler

Lenke til kommentar
Du henger gardinene i vinduet så du stenger sola ute, så det ikke blir så varmt, det er enkel matte, til og med et panda foster forstår den enkle psykologiske undertonen som ligger bak denne tankegangen.

 

Kameler blir fine hjulkapsler

 

du nevne ikke noe om att det var vinduer i ørkenen da... men foretrekker kameler grunnet distansen de kan tilbakelegge uten påfyll av vann. så kan man heller levere den inn til hjulkapsel fabrikken når du er ferdig med den :)

Lenke til kommentar
Fææn, klarer ikke få en sånn rar svart dings gjennom tunga :(

"en sånn rar svart dings"

...Jeg hadde ikke prøvd, og det kommer fra en jente som pleide å gå med kontorrekvisita i ørene :D

En sånn dings som holder kabler og sånt sammen. Brukes også på brødposer. Fant ut at jeg ikke har stikki opp hullet siden forrige fredag. Vil ikke minste det :cry:

Lenke til kommentar
En sånn dings som holder kabler og sånt sammen. Brukes også på brødposer. Fant ut at jeg ikke har stikki opp hullet siden forrige fredag. Vil ikke minste det :cry:

Kan du ikke komme deg til en piercer og få satt inn et nytt smykke? Seriøst? Det er rett før jeg kjøper et smykke til deg. xD

Lenke til kommentar
Du må lære deg å ikke svelge alt du får i kjeften.

Trodde det var en del av middagen :|

Jeg har klart å svelge kulen min. En gang. Jeg merker det med en gang kulen løsner litt. XD

Du må lære deg å ikke svelge alt du får i kjeften.

Men åssen skal han bli en mester i faget vis han ikke øver?

Han kan øve på den ekte varen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...