Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den uvanen til pappa med å banke på og bare gå inn begynner å irritere meg.. :(

+ at jeg ikke egentlig har noe behov for foreldre som på død og liv skal se om jeg er våken i feriene. Kanskje det er en grunn til at jeg sov lenger enn til kl 9, som jeg pleier? ><

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg ikke spesielt mye til skolestart. Blir faktisk nesten litt deilig å få litt rymte på ting igjen. Sånn jeg har hatt det i ferien har jeg lagt meg rundt 06:00 og stått opp 17:00. Jeg har spist store middager rundt 21:00 og litt nattmat kl 02:00. Det sier seg selv at det ikke er helt sunt. Jeg føler meg faktisk ekstremt slapp, apatisk og litt dårlig. Men det skal sier at jeg ikke hadde takket nei til en uke til med ferie.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Jeg begynner studiene mine den 13. januar nå. Så ikke veldig mange dagene til (en uke og to dager). Men jeg overlever vel. Orienteringsmøter den niende også. Usj. Etter å ha hatt ferie siden 29. november er jeg blitt vant til dette slappe livet. Sove fra klokken fire om natten til to til fire om dagen. Dog, har greid å pusje meg selv til å våkne tidligere og tidligere nå (og jeg har lagt meg noe tidligere også).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...