Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var nok hun jeg tenkte på ja. Går nok bra. Hun jeg var sammen med gikk på samme skole med ex'n. Så de snakket mye sammen, og jeg ble torpedert. Men det kommer nok ikke til å skje i ditt tilfelde. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva heter han der morsomme tv2 intervjuer fyren igjen, han rødhåra med litt skjegg. Han har intervjua flere kjendiser fra amerika og sånn hvis jeg husker riktig. Enten så er han fra torsdagsklubben eller et annet tv2 underholdningsprogram... uff, husker ikke! Også har han dialekt, nordlending av noe slag.. han her? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var nok hun jeg tenkte på ja. Går nok bra. Hun jeg var sammen med gikk på samme skole med ex'n. Så de snakket mye sammen, og jeg ble torpedert. Men det kommer nok ikke til å skje i ditt tilfelde. Eg håpar det. Eg likar ikkje den måten enkelte jenter rottar seg saman på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Haha, skulle gjort det om jeg hadde nettby. Edit: Alt det sjokoladesnakket deres gjorde meg sprø, heldigvis har jeg et par Crispo liggende som jeg fikk til jul Endret 3. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Will do, men hvorfor kidnappe en katt for å gi den vekk igjen O_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette er grunnen til at jeg ikke dater lykketroll. (no offence) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gjestebokinnlegget forsvant fort ! xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Lenke til kommentar
Sith Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ho nettby dama ignorerer meg. -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Til mitt forsvar, dette er mamma sin pc. Den aidsen ville aldri kommet i nærheten av min pc. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Tretten år? Damn, synes hun var litt heit. Føler meg ekkel nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ho nettby dama ignorerer meg. -.- Ville jeg også ha gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Til mitt forsvar, dette er mamma sin pc. Den aidsen ville aldri kommet i nærheten av min pc. Puh. Var nå riktig så godt at inntrykket jeg hadde opparbeidet meg angående en del forumbrukere ikke begynte å briste da. Endret 4. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Er delvis enig med deg. Litt mykje drittslenging, er ikkje nødvendig at ein heil horde menneskje skal kommentere hennar handlingar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Derfor er du den beste samen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Tja, for å være et godt menneske? Det tror ikke jeg, men det går an å kanskje roe ned lynsjinga litt, kanskje. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du får trøste deg med at du ikke er alene om det, Quicko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne Jeg kjenner eieren av katten. Og de vil ha den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg