Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var nok hun jeg tenkte på ja.

Går nok bra. ;)

Hun jeg var sammen med gikk på samme skole med ex'n. Så de snakket mye sammen,

og jeg ble torpedert.

Men det kommer nok ikke til å skje i ditt tilfelde. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var nok hun jeg tenkte på ja.

Går nok bra. ;)

Hun jeg var sammen med gikk på samme skole med ex'n. Så de snakket mye sammen,

og jeg ble torpedert.

Men det kommer nok ikke til å skje i ditt tilfelde. :)

Eg håpar det.

Eg likar ikkje den måten enkelte jenter rottar seg saman på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Haha, skulle gjort det om jeg hadde nettby.

Edit: Alt det sjokoladesnakket deres gjorde meg sprø, heldigvis har jeg et par Crispo liggende som jeg fikk til jul :wee:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Til mitt forsvar, dette er mamma sin pc. Den aidsen ville aldri kommet i nærheten av min pc.

Puh. Var nå riktig så godt at inntrykket jeg hadde opparbeidet meg angående en del forumbrukere ikke begynte å briste da. :)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne

Er delvis enig med deg. Litt mykje drittslenging, er ikkje nødvendig at ein heil horde menneskje skal kommentere hennar handlingar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
jeg synes dere behandler henne som dritt, kjenner dere eierne av katta? det er godt mulig at hu tok den inn for å være et godt menneske, hu er tretten år at folk slenger dritt om henne går vel ganske inn på henne

Derfor er du den beste samen.

Lenke til kommentar

Tja, for å være et godt menneske? Det tror ikke jeg, men det går an å kanskje roe ned lynsjinga litt, kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...