Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Facebook funker ikke Jo? Kanin: Eg kan fikse det no eg, med ein melkerull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Derfor jeg sa: når du blir eldre. (må ikke tas helt seriøst. Er bare spøk\tull) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanin: Eg kan fikse det no eg, med ein melkerull. Yay! Hvor meget gammel er du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Facebook funker ikke Jo? Why teh bump?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg blir rusa på sjokolade og gløgg.. Uten alkohol En dag,når du blir eldre, skal jeg gjøre deg våt med en krokanrull. Får vel si lykke til Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå venter senga på meg.. Eller, jeg er alleredet i senga, men skal ivertfall sove! God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er alltid så kjedelig her etter tolv om natten Derfor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 I didn't give a damn what you say to meI don't really care what you think of me Cause either way you're gonna think what you believe There's nothing you could say that would hurt me I'm better off without you anyway I thought it would be hard but I'm OK I don't need you if you're gonna be that way Because with me, it's all or nothing I'm sick of this shit, don't deny You're a waste of time I'm sick of this shit, don't ask why *Syngje med* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Godt å se skarstad-innlegg igjen. Btw: Ballus,hvordan gikk det med hun jenta`? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Begynner å lure på om jeg blir sjuk nå. Det viser tendenser til det... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Begynner å lure på om jeg blir sjuk nå. Det viser tendenser til det... Same here, snørret renner. Men litt positivt er det, kanskje jeg slipper ski turen i morra Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skitur er jo bra trening og fin natur på én gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror du har godt av litt trening jeg påsan. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Fix'd. Brutalt fix'd. Endret 4. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Din søster? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hva heter han der morsomme tv2 intervjuer fyren igjen, han rødhåra med litt skjegg. Han har intervjua flere kjendiser fra amerika og sånn hvis jeg husker riktig. Enten så er han fra torsdagsklubben eller et annet tv2 underholdningsprogram... uff, husker ikke! Også har han dialekt, nordlending av noe slag.. Endret 3. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Btw: Ballus,hvordan gikk det med hun jenta`? Om du tenkjer på ho eksen min hadde planer om å bli venn med, så hadde ho ikkje tid den dagen, men ville veldig gjerne finne på noko ein dag. Snakker ein del med ho, og ho virkar ikkje så interresert i å bli venn med eksen min heller. Så det går greitt, vil eg seie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg