MrBjoern Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke dumt å gå til VG med en slik sak nei. "NSB forlot rullestobruker!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke dumt å gå til VG med en slik sak nei. "NSB forlot rullestobruker!" Haha, ka skape skikkelig drama der ja Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjeder meg noe så utrolig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Døgnrytmen min er død... Min og. Blir hardt på måndag. Blir hardt i morra (mandag også for den saks skyld), har et fly til Oslo å rekke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ballus: Hvilket forslag? Vg - forslaget. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Greia med toget var at jeg skulle bytte tog, og da måtte jeg under perongen. Konduktøren på toget jeg skulle bytte fra, sa han skulle hjelpe meg med bagasjen and stuff. Da han aldri kom ble jeg nødt til å be en stakkars mann hjelpe meg, og når vi var på vei mot toget gikk konduktøren inn, vi ropte - han hørte ikke. Da vi var 20 cm unna toget gikk dørene igjen, og toget kjøøørte. *hulke* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Slemt gjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Greia med toget var at jeg skulle bytte tog, og da måtte jeg under perongen. Konduktøren på toget jeg skulle bytte fra, sa han skulle hjelpe meg med bagasjen and stuff. Da han aldri kom ble jeg nødt til å be en stakkars mann hjelpe meg, og når vi var på vei mot toget gikk konduktøren inn, vi ropte - han hørte ikke. Da vi var 20 cm unna toget gikk dørene igjen, og toget kjøøørte. *hulke* Stakkars, du får bare kontakte VG! Kanskje du får gavekort fra NSB? Eller kanskje du kan kontakte NSB først og si at du går til avisene med det om de ikke gir deg noen form for ersatning. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Neida. Man skal aldri belønne udugelighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Er ikke det slemt? Neida Du kan si at de må skaffe seg noen dugelige konduktører som ikke er tunghørte, eller bare si at du føler deg ignorert/"nedproiritert" eller noe sånt. Endret 3. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Eller enda bedre. Diskrimert. Da skal du se det brenner i ræva på Administrasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Eller enda bedre. Diskrimert. Da skal du se det brenner i ræva på Administrasjonen. Go for it , Wheelman! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Greia med toget var at jeg skulle bytte tog, og da måtte jeg under perongen. Konduktøren på toget jeg skulle bytte fra, sa han skulle hjelpe meg med bagasjen and stuff. Da han aldri kom ble jeg nødt til å be en stakkars mann hjelpe meg, og når vi var på vei mot toget gikk konduktøren inn, vi ropte - han hørte ikke. Da vi var 20 cm unna toget gikk dørene igjen, og toget kjøøørte. *hulke* Først går du til forbrukerrådet slik at du får ei unnskylding og ein gratis togbilett til bodø. Dagen etter går du til VG med saka. Er ikke det slemt? Neeh. ikkje etter hendinga du beskreiv. Endret 3. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvorfor Bodø? Du kjem ikkje lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 sviske-sjokolade-eple-eplenektar-drue-7up-smoothy er nam! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 sviske-sjokolade-eple-eplenektar-drue-7up-smoothy er nam! Ta bort sviskene så kanskje, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg