Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia med toget var at jeg skulle bytte tog, og da måtte jeg under perongen. Konduktøren på toget jeg skulle bytte fra, sa han skulle hjelpe meg med bagasjen and stuff. Da han aldri kom ble jeg nødt til å be en stakkars mann hjelpe meg, og når vi var på vei mot toget gikk konduktøren inn, vi ropte - han hørte ikke. Da vi var 20 cm unna toget gikk dørene igjen, og toget kjøøørte.

*hulke*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Greia med toget var at jeg skulle bytte tog, og da måtte jeg under perongen. Konduktøren på toget jeg skulle bytte fra, sa han skulle hjelpe meg med bagasjen and stuff. Da han aldri kom ble jeg nødt til å be en stakkars mann hjelpe meg, og når vi var på vei mot toget gikk konduktøren inn, vi ropte - han hørte ikke. Da vi var 20 cm unna toget gikk dørene igjen, og toget kjøøørte.

*hulke*

Stakkars, du får bare kontakte VG! Kanskje du får gavekort fra NSB? Eller kanskje du kan kontakte NSB først og si at du går til avisene med det om de ikke gir deg noen form for ersatning. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er ikke det slemt? :ermm:

Neida :p Du kan si at de må skaffe seg noen dugelige konduktører som ikke er tunghørte, eller bare si at du føler deg ignorert/"nedproiritert" eller noe sånt. :innocent:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

*hulke*

Først går du til forbrukerrådet slik at du får ei unnskylding og ein gratis togbilett til bodø. Dagen etter går du til VG med saka.

Er ikke det slemt? :ermm:

Neeh. ikkje etter hendinga du beskreiv.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...