Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hjemme! Endelig hjemme! Var det så fælt hjemme hos Unni altså? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var det så fælt hjemme hos Unni altså? Svigerfamilier og vanlige familier er koselige i riktige mengder, overdoser er ikke bra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sky: hardhausenburger med sjokomilkshake @ Arilds (i Narvik) er det ypperste av fastfood. Punktum. Det er notert Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 SkyMarshall: Du må lage en låt om samer engang, der du putter inn litt vås og joiking!! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 snart stå på twintnip nå.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sky: hardhausenburger med sjokomilkshake @ Arilds (i Narvik) er det ypperste av fastfood. Punktum. Det er notert Du får stikke innom om du skal besøke Shame en dag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 SkyMarshall: Kan ikke du lage en norsk versjon av "The Devil Went Down To Georgia"? Tror det kunne blitt hytsterisk Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Døgnrytmen min er død... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Samme her. Aner virkelig ikke hva som skal til for å stå opp på Mandag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg tror ikke jeg kan legge meg før mandags kveld. Hvis ikke kommer ikke jeg meg opp Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 BTW hva synes folket om min nye avatar? viss dere ikke har no aning hvem som er i avataren så se denne, Ren er tidenes gamecharacter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Død Snø er jo tatt inn til Sundance FilmFestival så den kan jo kanskje være noe å få med seg. Død Snø er virkelig en film jeg har trua på. Samt Hora. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Døgnrytmen min er død... Min og. Blir hardt på måndag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det har jeg også opplevd før Wheelman. Toget gikk tilogmed ti minutter før tiden da og dette var midt inn i Sverige, Vänersborg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Død Snø er jo tatt inn til Sundance FilmFestival så den kan jo kanskje være noe å få med seg. Død Snø er virkelig en film jeg har trua på. Samt Hora. Hadde ikke hørt om Hora før du nevnte den nå, etter å ha sett trailer så den litt artig ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen Gå til VG. De elsker slike saker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen Vær så snill å si at du bandt fast rullestolen til toget og ble dratt etter.... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Samme her. Aner virkelig ikke hva som skal til for å stå opp på Mandag. Stå opp tidleg imorgon, uansett kor seint du legg deg idag. Funkar alltids. Eg støttar forslaget til lars om VG. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ballus: Hvilket forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg