Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kanin: Her har det vært mørkt i timesvis:P Nord-Norge ftw Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Merkelig, titte innom AnandThech bare for morroskyld for å titte på hva nerdene bedriver å gjør for tiden og kom over denne meget spennende forklaring på OpenCL. Endret 3. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mørket er ikke sååå skummelt da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mørket er kos. Etter at en har flyttet sørover så..vel..det merkes at det ikke er mørkt på samme måte, men det er da forsatt mørkt her nede. Det som er mest fraværende er det spesielle lyset som er i mørketiden, de få timene med lys som er..skaper en helt utrolig stemning som en ikke legger merket til etter et hvis antall år boende på samme stedet, en tar det litt for gitt. Er stille i huset. Hvalpene har fått mat så de ligger å sover så søtt nå, bittesmå isbjørner, eldre garde har lagt seg unna ovnen, de syns vel det ble litt i varmeste laget så de hviler ved siden av sofaen. Madammen og svigers er å handler så en sitter her og slapper av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mørket er ikke sååå skummelt da.. Nei, lyset er skumlere :O Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 AAAAAh sov til nå ... det er første gangen jeg har fått lov til og fått til på flere stygge måneder. Føler meg ødelagt, fortsatt trøtt og har vondt i hodet og ryggen. Har savna den følelsen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvorfor har du vært søvnløs SkyMarshall? For lite tid til deg selv? Endret 3. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 B-Real: Ja egentlig faktisk. Livet har liksom gira opp ett par hakk det siste året. Doveskapen man var så vant med har plutselig tatt slutt. Mend et var digg i dag iallefall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 For faen! SkyMarshall har jeg ikke sett poste på år og dag! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hah jeg blei vekki 2 ganger på rad fordi to iddioter måtte ringe å vekke meg. hadde nettopp sovna etter første telefon, også ringten igjen veit du. godt det! nai! Også skal jeg kjøpe jedi knight academy elns om jeg finner det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var helt sikker på at SkyMarshall var død, bannet eller begge deler jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har ikke sett SkyMarshall på leeeenge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 B-Real:Ja egentlig faktisk. Livet har liksom gira opp ett par hakk det siste året. Doveskapen man var så vant med har plutselig tatt slutt. Mend et var digg i dag iallefall Skal hilse fra bruttern å si at han kommer til å mekke sammen no musikk med deg en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) B-Real: Ja egentlig faktisk. Livet har liksom gira opp ett par hakk det siste året. Doveskapen man var så vant med har plutselig tatt slutt. Mend et var digg i dag iallefall Er viktig å ta det med ro selv om hverdagen er full av fart...høhø, sier jeg som faen ikke gjør noe som helst og bare tar livet med ro hah jeg blei vekki 2 ganger på rad fordi to iddioter måtte ringe å vekke meg. hadde nettopp sovna etter første telefon, også ringten igjen veit du. godt det! nai!Slik er så utrolig kos. SkyMarshall har nok vandret bort herifra, iallefall ikke i den graden han gjorde før. Borte borte blir folket...trist. Det kommer vel en grense når en ikke lengre har noe å bidra med og IRL faktisk innhenter oss alle Endret 3. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 jau kjempekos! Er sulten som brura så skal bli godt med mat nå om 10 minutter :3 Wok! OH YES Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal igang med å lage biffsnadder her nå... bare at det ikke er biff, men svinestrimler. Snaskens det også ^^, Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ute å starta Cøddyn nå, la den stå å varme seg litt. For biffsnadder hørtes vilt ut. Så det skal ned å kjøpes Edit: Og nei, jeg er ikke død og bannet. Bare nesten. Vært litt mye IRL-jobb, og dama tar jo og tid. Flytting og. Men jeg skal prøve å ikke ta livet av nerden i meg på mange mange år Endret 3. januar 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Smakte nettopp på sushi. overaskende godt egentlig, til og være rå fisk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nopros: rå fisk er overraskende godt. Sursild er grisedigg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Naah, har ikke fått helt sansen for sursild. Er nok ikke gammel nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg