Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mørket er kos. Etter at en har flyttet sørover så..vel..det merkes at det ikke er mørkt på samme måte, men det er da forsatt mørkt her nede.

Det som er mest fraværende er det spesielle lyset som er i mørketiden, de få timene med lys som er..skaper en helt utrolig stemning som en ikke legger merket til etter et hvis antall år boende på samme stedet, en tar det litt for gitt.

Er stille i huset.

Hvalpene har fått mat så de ligger å sover så søtt nå, bittesmå isbjørner, eldre garde har lagt seg unna ovnen, de syns vel det ble litt i varmeste laget så de hviler ved siden av sofaen. Madammen og svigers er å handler så en sitter her og slapper av.

Lenke til kommentar
B-Real:

Ja egentlig faktisk. Livet har liksom gira opp ett par hakk det siste året. Doveskapen man var så vant med har plutselig tatt slutt.

Mend et var digg :yes: i dag iallefall

Skal hilse fra bruttern å si at han kommer til å mekke sammen no musikk med deg en gang :p

Lenke til kommentar
B-Real: Ja egentlig faktisk. Livet har liksom gira opp ett par hakk det siste året. Doveskapen man var så vant med har plutselig tatt slutt.

Mend et var digg :yes: i dag iallefall

Er viktig å ta det med ro selv om hverdagen er full av fart...høhø, sier jeg som faen ikke gjør noe som helst og bare tar livet med ro :p

hah jeg blei vekki 2 ganger på rad fordi to iddioter måtte ringe å vekke meg. hadde nettopp sovna etter første telefon, også ringten igjen veit du. godt det! nai!
Slik er så utrolig kos.

SkyMarshall har nok vandret bort herifra, iallefall ikke i den graden han gjorde før. Borte borte blir folket...trist.

Det kommer vel en grense når en ikke lengre har noe å bidra med og IRL faktisk innhenter oss alle :cry:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skal igang med å lage biffsnadder her nå... bare at det ikke er biff, men svinestrimler. Snaskens det også ^^,

Lenke til kommentar

Ute å starta Cøddyn nå, la den stå å varme seg litt. For biffsnadder hørtes vilt ut. Så det skal ned å kjøpes :D

Edit: Og nei, jeg er ikke død og bannet. Bare nesten. Vært litt mye IRL-jobb, og dama tar jo og tid. Flytting og. Men jeg skal prøve å ikke ta livet av nerden i meg på mange mange år :)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...