Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nesj. Drit nå i hva andre synes. Gå vei og se filmen uten noen som helst påvirkning av andres inntrykk og gjør deg opp en mening selv. ;)

Vil hjem på leiligheta forresten. Sitter på et kjøperenter og venter på mor, far og storebror som er på bytur og selvfølgelig skal innom en masse butikker. Tidlig oppe i dag var jeg også. Klokken 9 det. Skulle kjøre dama på korøving til 10, så dro jeg på elkjøp for å kjøpe en ekstern harddisk. 500,- for 500gb synes jeg var greit. Disken jeg har bildene mine på begynner å bli noen år, så kan nesten ikke vente på at den ryker. Helt fra den tia 120 var stort. =P

Lenke til kommentar
Noen som har sett Yes Man? Vurderer å se den i dag, men ville høre om noen andre som har sett den først.

Min fullstendig subjektive mening: Helt grei komedie for å koble av litt, ikke noe mer. Hvis du har sett en typisk Jim Carrey-komedie før, vet du akkurat hva du har i vente.

Men har fått ny avatar, hva synes folket? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hvilket merke er harddisken? :)

Det er denne. (Iomega)

Kanskje ikke all verden, men det er i alle fall en backup for bildene mine. Ikke at jeg har 500gb med bilder enda da men :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hvilket merke er harddisken? :)

Det er denne. (Iomega)

Kanskje ikke all verden, men det er i alle fall en backup for bildene mine. Ikke at jeg har 500gb med bilder enda da men :p

Den var billig! Ikke at det er noe galt med det, men litt kjipt da jeg betalte over 1000 for min 500GB for noen måneder siden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror det er på tide og snu døgnrytmen litt til, jeg fikk såvidt dratt meg selv opp av senga nå, og det er jobb på mandag..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...