Stoop kid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lurer på hvor windows 7 er der inne. Noen muligheter for en forklaring til det bildet? Jeg ser ulike operativsystem med påskrift om hvor mye RAM som er anbefalt (?), jenter i undertøy med varierende alder og bryster, og på linken står det hentai lineup. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lurer på hvor windows 7 er der inne. Lolwut? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Au. Jeg har vondt i bihulene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ADVARSEL: Lang konspirasjonsteori alle har lest før i skjul-taggen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1) New York City har 11 bokstaver 2) Afghanistan har 11 bokstaver 3) Ramsin Yuseb [Terroristen som truet med å ødelegge Twin Towers i 1993] har 11 letters 4) George W Bush har 11 bokstaver Dette kunne ha vært en ren tilfeldighet, men det blir mer interessant: 1) New York er den 11. staten 2) Det første flyet som kræsjet i Twin Towers var fly nummer 11 3) Fly 11 hadde med seg 92 passasjerer 9 + 2 = 11 4) Fly nummer 77 som også kjørte inn i Twin Towers, hadde 65 passasjerer 6 + 5 = 11 5) Tragedien skjedde 11. septemmber, eller 9/11 som det også er kjent. 9 + 1 + 1 = 11 6) Datoen er lik som "US emergency services" telfonnummer 911 9 + 1 + 1 = 11 Fortsatt tilfeldighet? Les videre og sjekk hva du synes: 1) Total nummer av ofre på flyene som ble kræsjet 254 2 + 5 + 4 = 11 2) 11. september er den 254. dagen i året Igjen; 2 + 5 + 4 = 11 3) Bombingen i Madrid skjedde 3/11/2004. 3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11 4) Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers tragedien Nå skjer noe som er veldig merkelig!: Det mest kjente symbolet for USA, etter stjerner og striper, er ørnen. Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen: "For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace." Det var vers nummer 9.11 av Koranen. Tror du fortsatt alt er en ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk hva du føler etterpå: Åpne Microsoft Word og gjør følgende: 1. Skriv inn med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første flyet som kjørte inn i Twin Towers. 2. Marker Q33 NY. 3. Gjør det om til størrelse 48. 4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS Skremmende!? Dette her er vel og bra. Jeg kjøper det ikke, for all del. Jeg har aldri trodd at 9/11 var noe de bare kom på å gjøre en dag for så å hoppe ombord på hver sitt fly, så sånn sett kan alt dette stemme. Mitt eneste spørsmål er: Hva faen betyr elleve? Altså, å bruke det som en fellesnevner uten å forklare er rimelig hensynsløst. Og så: Er det slik at den letteste måten å skille mellom en faktisk teori rundt en mistenkt konspirasjon og en "konspirasjonsteori" av denne typen her at de bruker fullstendig latterlige argumenter? Wingdings-greiene er vel strengt tatt det jeg tenkte på. Tenkte liksom terroristene etter å ha gjort en tabbe i dokumentet hvor de hadde skrevet alle flynumrene og byttet font at "Haha, det hadde jo vært kult om vi gjorde"? Og hvordan finner folk ut sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er så lei slike konspirasjonsteorier, de er så fulle av vås at det nesten er kriminelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det gjelder strengt tatt ikke alle. Se Loose Change (edt. 2 elns) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det gjelder strengt tatt ikke alle. Se Loose Change (edt. 2 elns) Jeg er klar over at det finnes mange gode konspirasjonteorier, jeg mente slike idiotiske teorier som Eplefe postet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Plenty more where that came from. Har funnet det jeg må anta er norges største samling av mennesker som er godtroende/naive, overtroiske OG paranoide samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Plenty more where that came from. Har funnet det jeg må anta er norges største samling av mennesker som er godtroende/naive, overtroiske OG paranoide samtidig. Såpass.. Jeg ser meg rett og slett nødt til og spørre hvor du fant det, slike "teorier" er perfekt underholdning når en kjeder seg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 En gruppe på nettby. Det er direkte skremmende hvordan enkelte av diskusjonene der går. "Neinei, det der er ikke alienaktivitet, det er staten som er ute etter..." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 En gruppe på nettby. Det er direkte skremmende hvordan enkelte av diskusjonene der går. "Neinei, det der er ikke alienaktivitet, det er staten som er ute etter..." Jeg som trodde alle mennesker var såpass oppegående at de ikke trodde på slikt, men jeg tok visst grundig feil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Faens irriterende kvinnfolk! Ringer meg konstant, vil at jeg skal komme til Klæbu. Ingen drar til Klæbu frivelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Faen, nå er jeg drittlei her Har Cascada-maraton med en kompis. Skal kun høre på sanger av, eller remixet av Cascada gjennom hele helga. Begynner å bli lei etter snart 12 timer med bare Cascada. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Oj, er klokka så mye allerede? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Great. Ovnen begynte å pipe som besatt i sta. Sitter bare og venter på et nytt utbrudd. T.T Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 bæææ bææ lille lam... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kong_Kake, kunne vært verre Kunne vært bare sanger fra Re-Play eller Re-Pita :| Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Great. Ovnen begynte å pipe som besatt i sta. Sitter bare og venter på et nytt utbrudd. T.T Gjorde du noe med ovnen, eller bare begynte den å pipe helt uten videre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er en ensom vandrer på livets landevei. Jeg smiler til alt og alle, men ingen er glad i meg. Voksne går ut når jeg sier hei. Og håret på ungene reiser seg. Jeg ønsker meg bare venner. Men ingen er glad i meg. Ååh, jeg smiler med mange tenner. Men ingen er glad i meg. *synge av full hals og vekke hele huset* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 søklfjasfø---morra? Kjempetrøøøtt... på tide å stå opp. Må-ikke-sovne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg