Sidious Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Drikker aldri vann i startfasen. Vil jo bli litt brisen. Har du hatt en fin jul, Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du aner ikke hvor vanskelig det er å svare på det spørsmålet. Men ja, selve julaften var fin:) Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trene før du legger, slit deg helt ut, enten ved alene sex, sex eller noen som helst annen fysisk aktivitet HÆ! Før du "leger"? Hva er "legger", "å legge"? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Trening og alkohol er . I tillegg til å drikke vann, som allerede har blitt nevnt (greit at du vil bli brisen, men du kan drikke vann etterpå om du merker at du har drukket for mye), har jeg et praktisk tips: Pass på hvor du legger deg. Uvant sovestilling i sofaen, for mange/store puter i en uvant seng, soving på gulvet osv. kan gi nakken og baksiden av hodet en trøkk som føles jævlig neste morgen. Endret 2. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eplefe: Kanskje du nevner det på messenger en dag. Quicko: Der sier du noe. Forrige gang det var fest her måtte jeg sove ved siden av en kompis. Det var faen meg så trangt og ubekvemt at jeg knapt fikk sove. Attpåtil lå jeg ved siden av radiatoren. Svetta meg ihjel. Er vel unödvendig å si hvordan jeg fölte meg dagen derpå. Har i det minste sovesofaen for meg selv i natt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sidious: jeg har alt fortrengt mye av det negative, så tviler. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sidious: melk, melk, og mer melk. Før du legger deg, that is. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du kommer til å våkne av at du må spy. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har jeg aldri opplevd.. ..ikke fetteren min heller, han jeg lærte det av Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Pass på hvor du legger deg. Uvant sovestilling i sofaen, for mange/store puter i en uvant seng, soving på gulvet osv. kan gi nakken og baksiden av hodet en trøkk som føles jævlig neste morgen. MHM! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 *sukk* Bare helga igjen nå, så er det niks mer ferie. Jeg som hadde blitt så vant til å legge meg klokka 3 og stå opp rundt 12. Jaja, ikke så mye å gjøre med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bah. Jeg har sikkert lagt på meg så mye i jula at uniformen ikke passer når jeg skal ned til Bodø på søndag... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Huff.. Tanken på å stå opp 7 skremmer meg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det blir vel en vane igjen det også tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Opp 7? tenk at du er heldig^^ bussen min går klokka 7^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Opp 7 i morgen jeg. Opp på jobb å vaske klær Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Og jeg er tilbake fra Bergen! Nytt i 09: Ingen mer nynorsk, ny avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg