Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bah, jeg vil hjem til Steinkjer, ikke enda ei uke på Orkanger ... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da var jeg på finsk jord igjen. Sitter her og drikker cider. Det var vemodig å dra fra Norge, men jeg vender vel tilbake om ikke så lenge. Hva holder folket på med i dag da? For jävlig det der med brillene dine, DS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dra hjem og kjøp briller der istedet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sid, vet. Tina, klart jeg kan, men jeg foretrekker å bruke samme optiker jeg har brukt siden jeg begynte med briller i 3. eller 4. klasse Han kjenner meg og smaken min. Selv om han ble litt småsur da jeg sa jeg ville ta lasik så jeg ble kvitt briller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hoho, jeg våknet opp klokka 17:02 idag Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Morsomt å diskutere ting med Programvare på Skype Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hoho, jeg våknet opp klokka 17:02 idag Flink du er Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Morsomt å diskutere ting med Programvare på Skype Lolz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ble vekka 10... Jeg våkna 8 eller noe sånt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er sikkert smart mtp skole på mandag og sånn, kanin. Touchtastaturet på iPod touch er umulig å bli vant med. ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er sikkert smart mtp skole på mandag og sånn, kanin. Touchtastaturet på iPod touch er umulig å bli vant med. ^^ Enig, det er så smått Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vet ikke om det er mulig å gjøre touchtastaturet om til talltastatur (altså at det bare er 12 knapper og man skriver som om det skulle vært en vanlig mobil), men broren min har det på touchmobilen og det er mye enklere enn med et helt tastatur. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men jeg er trøtt enda.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det kan storebror med telefonen sin, men ser ikke ut til å funke på denne. Edit: kanin, blir bedre. Endret 2. januar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen som har noen gode råd om hvordan man kan unngå tömmermenn? Sitter her og drikker (blir mer utover kvelden), og vil helst ha en smertefri morgendag. Har spist en pizza, men ble ikke helt mett! Vann er lurt å drikke...noe annet? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trene før du legger, slit deg helt ut, enten ved alene sex, sex eller noen som helst annen fysisk aktivitet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Drikk vann i mellom alkoholen. En grunn til fyllesjuke er mangel på vann i kroppen, fordi den bruker alt vannet på å forbrenne spriten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tror ikke det blir så mye trening i natt, Tojo. Eplefe: Vann er visst det viktigste, ja. Må holde kroppen hydrert. *pröve å huske på* Er lett å gi faen i det, da. Spesielt når man er på byen. Drikker alltid för jeg legger meg, dog. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trening (annen enn sex, som hjelper pga hormoner) vil faktisk dehydrere kroppen din enda mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg