L4r5 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har dere savnet meg? Det er slemt å sende mms av tequilaflasker!Blir tørst... Forresten så er den ikke så ille den du hadde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den var digg, er ikke så mye igjen. Jeg har savna dere litt. Modemet tok kvelden spontant 21. Desember. Totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har dere savnet meg? Hvem er du igjen? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har dere savnet meg? Ja! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er butikkene åpene til vanlig tider i dag? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er butikkene åpene til vanlig tider i dag? Det er vanlig arbeidsdag i dag. Så ja Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Idag skal være en fullstendig vanlig dag, ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Så rolig det var her i dag da. Men uansett. Går det an å bruke en ujordet skøtekontakt for å koble til en jordet varmeovn? Eller eksploderer huset da? Gidder ikke å kjøpe en jordet skøtekontakt kun til varmeovnen hvis det ikke er noe problem med en ujordet en. Vegguttaket er heller ikke jordet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skal funke fint det. Bruker en jordet forgreiner i et ujordet veggkontakt, og de to årene jeg har gjort det har jeg ikke merket noe til at huset har gått i lufta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Åkei. Takk så =) Så får vi håpe at det blir en litt varmere natt på soverommet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fuck me fucking great! Minstesøss knea meg nettopp i øyet, knuste brillene mine og greier. Flink ... Ja ja, da får jeg ei uke til hjemme, kan jo ikke reise oppover uten briller. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Datasmurf: Nettop slikt er grunnen til at jeg har ett halv dusin par briller For øyeblikket er største trusselen bikkja :O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hah. Slår ikke meg på ferie i Spania sammen med en kamerat. Både jeg og han bruker briller, så når vi badet i store bølger insisterte alltid han på at jeg skulle legge igjen brillene på stranda. Ettersom jeg ikke ser en dritt uten dem tenkte jeg at de siter så godt og det skjer jo ingenting uansett. Så lå vi på stranda, røyka og sippet til diverse drinker vi hadde bedt kelneren/whatever å fortsette å komme med. Det var da vi så den. En bølge på størrelse med Tansania kom rullende inn litt lenger ute. Vi så jo selvfølgelig på hverandre og begge tenkte den samme tanken. Begge ropte "Hold siggen levende" og løp ned mot vannet. Om du lurer så er "Hold siggen levende" en liten lek vi kom på der nede hvor den som mistet gløden på siggen først, mens vi badet, skulle spandere de neste tre drinkene på begge to. Begge løp som de fulle nordmennene vi var og smalt så hardt vi kunne inn i den 3 meter høye veggen av vann. Når jeg dukker opp igjen fra vannet kunne jeg se tydelig at kameraten min hadde tapt. Han lå noen meter oppe på stranda med shortsen nede på knærne og ræva full av sand, med hendene godt planta nede i sanden. "Yes!" tenkte jeg og ropte "den lever! Se!". Da tok det noen sekunder før jeg fulgte opp med "det gjør ikke brillene mine..." Da var det 3 dager uten briller og uten noe særlig til syn og 2 dager hos spansk optiker som skulle fikse nye. De nye var av plastikk og var ca 2cm tykke. Skikkelige briller å gå på byen med i de neste 4 dagene skal du tro RIP til brillene mine som druknet en sommer i Spania for to år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ha ha, jeg har ikke råd til et halvt dusin briller. Dessuten er det sjelden jeg finner briller jeg liker uansett. Jeg kan gå innom 3-4 butikker å se og prøve alle modellene uten å finne noen jeg liker. Det er jævlig irriterende. Lakus, ouch. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Brillene jeg liker er ofte av den dyre sorten Le Tanneur er visst noe fransk designmerke av en eller annen sort, så dette røde paret henge på veggen hos optikeren min, og endte opp med de. Forøvrig er det fint å ha "enkle" styrker, tok en halvtime å mekke glass av typen tynn Gamle glass kan forresten fort bli billige reservebriller, bare spør etter en problematisk innfatning som ikke blir solgt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Svarte, alt dette brillesnakket minner meg om at jeg må til optikeren og teste synet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sikkert lurt,verden blir fort mye klarere etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg