Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høhø ... småspydig men sexy. Ja det er jo bare et halvt år siden. Jeg glimrer med mitt fravær ...støtt.

Regner med at du vet hvem broren min er, remixa en av låtene dine før gitar spilling tok han :p Dancebangerz! kallte han seg :p

Tony, var det ikke? Remixen hans ligger trygt som siste låt på det albumet HER!

Og ja Fudgy ... den dagen her blir sikkert herlig på jobb. Nuuuup!

Lenke til kommentar
Høhø ... småspydig men sexy. Ja det er jo bare et halvt år siden. Jeg glimrer med mitt fravær ...støtt.

Regner med at du vet hvem broren min er, remixa en av låtene dine før gitar spilling tok han :p Dancebangerz! kallte han seg :p

Tony, var det ikke? Remixen hans ligger trygt som siste låt på det albumet HER!

Og ja Fudgy ... den dagen her blir sikkert herlig på jobb. Nuuuup!

Yes, Tony er det ;) Han har gitt op Trance og fått seg en Les Paul nå :p Blitt god på de åtte månedene han har holdt på også :p

Lenke til kommentar
SkyMarshall! :D My hero! ^^

Flott ... da kan du heie på nye låta "Back in Time" som kommer imorra! *NUSSE*

Edith: :love:

Gleder meg, gleder meg :D

Jeg og en kompis sitter alltid å hører på låtene dine så.. Alltid koselig :love:

Også er det litt ekstra stas da, siden du bor i nabobygda :p

Lenke til kommentar

@ Samebror:

Ja hender man kliner til med litt mening. Men Feite Kåre er ingenting i forhold til "Jul i Sande" og "Pupper" når det gjelder totalt unødvendig. *kremt* :)

@ Samboe:

Haha såpass? Neste steg i hans lille personelige musikalske evolusjon da vøtt:) Men hvem sier at ikke digitalt og gitar passer sammen. Favorittbandet Apoptygma Berzerk gjør det greit med stil, så han kommer nok tilbake skal du se :) Han har snakka om å gjøre ei låt tel med meg veit jeg. Gudene vet når det skjer!

@ Kongscookien:

Du er fra Hof? Holmestrand? Svelvik?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

jaja men "Feite Kåre" har bare blitt mer og mer en sang for tolvåringer som tror de er morsomme når de skrur den på, at jeg føler meg som en unge visst jeg setter den på et offentlig sted.

Mens "Pupper" som jeg har på pcn min blir tatt med et smil av mine skolekamerater, fordi sangen handler om pupper og det er det menn flest ville valgt å se visst et kvinnfolk skulle til å spørre "Hva i hele verden vil du se nå?" Med mindre kvinnfolket er smellfeit, lukter gammel gymsko eller ser ut som hu har gått på meth i 20 år

Lenke til kommentar

God...

Nei, morgenen idag er ikke god. *Konstantere at det er morgen* *gi faen*

Dagen starter med at sikringen går både når jeg skrur på lyset og når jeg skrur på dataen. Traktoren til pappa har slått seg vrang, kansje må jeg måke meg ut med håndmakt for å komme meg inn til byen idag. I tilleg er jeg trøtt. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...