Zapticon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, nei laptophøgtalarar er ikkje noko særleg. Well, downloading MM! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det har ikke stoppet deg før. Så du mener jeg skal gå i fryseboksene til naboene Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er overtrøtt. Det er kjekt, les masse vitsar! Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg begynte å le av innlegget ditt. Sove. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har ikke lenger vondt i hodet. Deilig å vite at det ikke er mer igjen i blodet. Malespann. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er enda våken... Tror noe må gjøres med det... Nyttig link: http://www.lifehack.org/articles/productiv...ks-of-2008.html Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fett, eg vurderer å døgne. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har ikke lenger vondt i hodet. Deilig å vite at det ikke er mer igjen i blodet. Malespann. Jeg ler høyt :!: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg har ikke lenger vondt i hodet. Deilig å vite at det ikke er mer igjen i blodet. Malespann. uuuuu haikuuu Eneste igjen I det drømmeskipet dro Jeg glemte dyna Endret 2. januar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) HAIKU! I midten ligger en orkidé Så skjør og vakker Obama Endret 2. januar 2009 av Bollehamster Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Haiku? Inform me please! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Haiku er en japansk diktform som består av tre linjer. Disse består av henholdsvis 5, 7 og 5 stavelser (selv om dette er friere i moderne haiku). Den siste linjen skal oppsummere de to foregående og gi diktet en vending. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ah, stemmer. Hadde om det på VG2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg sitter her å tegner tattovering til skymarshall på forumet, mens han tørker øret sitt for blod Good times ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hahah du dro fram den faktisk, Eirik Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Haha ja jeg satt å søkte på nicket mitt her for å se om jeg hadde gått glipp av noe, også svarte jeg. Men hva FAEN er oddsa for at vi to var de eneste her inne akkurat nå a? Amerikansk statslotto-odds faktisk. Uansett, jeg skal være på jobb klokka 8 - så jeg burde gtfo. Mekker musikk vett ... tia flyr som spanske konkvistadorer med en hel stamme negere i hæla. G'næææææt Endret 2. januar 2009 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg sitter her å tegner tattovering til skymarshall på forumet, mens han tørker øret sitt for blod Good times ^^ OMGZ, Skymarshall på DNFK midt på natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg