Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Morra di går når a vil. ER JEG AKSEPTERT HER INNE NÅÅÅÅ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sup? Årets første dritfilm er herved sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Guitar Hero er såå 2007, Rock Band-tid! Rock Band-konseptet er kanskje kulere, og sangene er egentlig bedre, men med tanke på hvor wicked trommene til GH4 er så fortsetter jeg med GH. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Syns hele konseptet er ganske idiotisk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det som teller er uansett logoen, og det er helt klart at RB har mye bedre logo enn GH. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sup? Årets første dritfilm er herved sett. Kva heiter så den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sup? Årets første dritfilm er herved sett. Hvilken film? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Den nye blazeren ble fort ødelagt, gitt.. Full av blod, takket være gale spanjoler. Noen hundre tusen mennesker i gata nyttårsaften, og det er visst tradisjon å knuse champisflasker, fulle som tomme, på en spesiell plass. Mange tusen flasker haglet iløpet av en tid, og de "tøffeste" løp inni nedslagsområdet. En kom veltende ut og dultet borti meg, så var jakka pen og rød. De kastet t.o.m flasker ned fra 6 etg. i blokkene rundt, og prøvde å treffe den lille flekken midt inni folkehavet. De som var dumme nok til å kjøre bilen opp La Rambla fikk bilen overløpt og hoppet på, brenn ny Audi A3 fikk noen gode hopp og bulker i taket. Gale er de, men f*en til liv det var! Gatene kokte helt til 8 på morraen. Var i seng på stigende rus 0730, og opp igjen 1030 for å rekke fly. Det var hardt. Endret 1. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ER JEG AKSEPTERT HER INNE NÅÅÅÅ? nei? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det som teller er uansett logoen, og det er helt klart at RB har mye bedre logo enn GH. Med god margin, faktisk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Bare bildet er jo nok til at jeg IKKE vil se den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Til mitt forsvar så kan jeg si at det var ikke jeg som leide den. Men ikke si det høyt.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Til mitt forsvar så kan jeg si at det var ikke jeg som leide den. Men ikke si det høyt.. Jeg hadde faktisk sinnsykt lyst til å leie den idag, jeg. Menneh....ikke til å anbefale altså? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kva heiter så den? http://electricityandlust.files.wordpress....8/in-bruges.jpg [ Denne er verre. Akkurat sett den og den var forutsigbar og repeterende. Kort oppsummering av filmen: "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* ad infinitum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Herregud, så heldig dere er! Hadde jeg ikke vært her akkurat nå hadde dere stolt på denne tullingen og aldri sett en av fjorårets beste filmer. Vedlagt finner du traileren til en av de morsomste filmene du noengang vil se, og etter du har sett den (og deretter sett filmen) forventer jeg at hver og en av dere sender en PM til breal hvor dere forklarer at slik oppførsel vil ikke bli tolerert. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde faktisk sinnsykt lyst til å leie den idag, jeg. Menneh....ikke til å anbefale altså? Nei, ikke lei den. Du blir skuffet, er ikke i nærtheten av å være en action-komedie i det hele tatt. Denne er verre. Akkurat sett den og den var forutsigbar og repeterende. Kort oppsummering av filmen: "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* "Det er noen her! Hjelp!" *mann med maske* *blod* ad infinitum Hihi...den var litt sånn...øøøhm jah, ikke noe særlig å anbefale heller nei. Steffy kjeder seg. Noen som har lube å sende han? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer med 13k poster b-real. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde faktisk sinnsykt lyst til å leie den idag, jeg. Menneh....ikke til å anbefale altså? Nei, ikke lei den. Du blir skuffet, er ikke i nærtheten av å være en action-komedie i det hele tatt. Hmm, jeg vet ikke helt. 8.1 på imdb, så jeg gir den nok en sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg