Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det 2009, ja. Føler meg allerede litt nedenfor. :| Har vært glad hele jula, men i morgen reiser jeg hjem igjen. Håper denne ekle følelsen forsvinner. Godt nyttår til alle forumbrukerne, forresten.

Kan da ikke være så ille å komme hjem vel?

Bor i utlandet og flytta til en ny by i høst, kjenner nesten ingen der, annet enn folk jeg prater med på universitetet. Litt ensomt bare. Savner familien og hjemlandet, så det er med vemod jeg drar herfra, men det ordner seg vel. Må vel bare venne meg til det igjen.

Lenke til kommentar
Det er?

I motsetning til vanlig overtro er faktisk google verken vanskelig å bruke for å finne informasjon eller særlig skummelt.

Faktisk er det tvert i mot ganske enkelt i bruk og gir deg svar på mange av livets store gåter.

Stumbleupon er et programtillegg (Plug-in på godt norsk) som lar deg krysse av på kategorier du liker. Så får du en knapp i FireFox som når du trykekr på den gir deg en tilfeldig side som noen andre har anbefalt innen gitte kategorier.

Stumbleupon er FARLIGFARLIG! Fire timer av livet mitt har forsvunnet.

n00b!

Forresten.. Vi skulle hatt en :n00b: smily her på forumet. Tror jeg hadde trengt det en del ganger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...