Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Engelsktimene er morsomme. Norsktimer GTFO. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg gleder meg til matte- og fysikkforelesninger, oppgaver og innleveringer (ok, ikke innleveringer). Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da var det 2009, ja. Føler meg allerede litt nedenfor. :| Har vært glad hele jula, men i morgen reiser jeg hjem igjen. Håper denne ekle følelsen forsvinner. Godt nyttår til alle forumbrukerne, forresten. Kan da ikke være så ille å komme hjem vel? Bor i utlandet og flytta til en ny by i høst, kjenner nesten ingen der, annet enn folk jeg prater med på universitetet. Litt ensomt bare. Savner familien og hjemlandet, så det er med vemod jeg drar herfra, men det ordner seg vel. Må vel bare venne meg til det igjen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 *Gjeeesp* Her var det liv... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei det er det ikke ... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Som om det er noe nytt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 *Slå folk i hodet så de skal snakke* Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Stumbleupon er FARLIGFARLIG! Fire timer av livet mitt har forsvunnet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 www.stumbleupon.com Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er? I motsetning til vanlig overtro er faktisk google verken vanskelig å bruke for å finne informasjon eller særlig skummelt. Faktisk er det tvert i mot ganske enkelt i bruk og gir deg svar på mange av livets store gåter. Stumbleupon er et programtillegg (Plug-in på godt norsk) som lar deg krysse av på kategorier du liker. Så får du en knapp i FireFox som når du trykekr på den gir deg en tilfeldig side som noen andre har anbefalt innen gitte kategorier. Stumbleupon er FARLIGFARLIG! Fire timer av livet mitt har forsvunnet. n00b! Forresten.. Vi skulle hatt en :n00b: smily her på forumet. Tror jeg hadde trengt det en del ganger. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er også mulig å bare trykke på linker på stumbleupon.com, så slipper man laste ned noe. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da var hodetelefonene mine, eller rettere sakt, jack-pluggen på hodetelefonene mine fikset. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har nettopp sett The Forbidden Kingdom med Jackie Chan og Jet Li. Er i litt FHJONG-TAAA-humør nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er også mulig å bare trykke på linker på stumbleupon.com, så slipper man laste ned noe. Det er også mulig å pule mora si, men det anbefales ikke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er også mulig å bare trykke på linker på stumbleupon.com, så slipper man laste ned noe. Det er også mulig å pule mora si, men det anbefales ikke. Plugins er djevelens verk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Plugins er djevelens verk Mora di er djevelens verk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg